جامع نیوز:اولین همایش راهکارهای تجاری سامسونگ باحضورمدیران ارشدسامسونگ وخبرنگاران در تهران برگزار شد صنعت تکنولوژی این روزها یکی از پر سود ترین حوزه های تجارت به حساب می آید. شرکت های بزرگ هر یک تلاش می کنند تا با نوآوری های خود، کاربران بیشتری را به جمع مشتریانشان اضافه کنند و سهم بازار بزرگتری را […]

جامع نیوز:اولین همایش راهکارهای تجاری سامسونگ باحضورمدیران ارشدسامسونگ وخبرنگاران در تهران برگزار شد

صنعت تکنولوژی این روزها یکی از پر سود ترین حوزه های تجارت به حساب می آید. شرکت های بزرگ هر یک تلاش می کنند تا با نوآوری های خود، کاربران بیشتری را به جمع مشتریانشان اضافه کنند و سهم بازار بزرگتری را به دست آورند. اما بازار «کاربر نهایی» تنها بخشی از این تجارت است.

راهکارهای تجاری یکی از حوزه هایی به شمار می رود که شرکت های تکنولوژی بر روی سرمایه گذاری های بسیاری می کنند. این حوزه اگرچه کمتر توسط رسانه ها پوشش داده می شود، اما در عمل درآمد زیادی را برای شرکت ها به همراه دارد. ارائه خدمات به عنوان راهکار های تجاری آنقدر حائز اهمیت است که حتی شرکتی مثل اپل نیز تلاش می کند با همکاری IBM، سهمی از آن را به دست آورد.

در این میان سامسونگ یکی از شرکت هایی به حساب می آید که تمرکز بسیاری را بر روی راهکارهای تجاری قرار داده است. این کمپانی تجربه خود در بخش تکنولوژی را در قالب محصولاتی جذاب به سازمان ها ارائه می کند و تلاش می نماید تا فرآیند را بر اساس علم خود ساده تر سازد.

در ابتدای این مراسم مدیرعامل سامسونگ در ایران به مهمانان خوش آمد گفت و سخنان خود را اینچنین آغاز کرد: «ما بر این باوریم که کسب و کارهای ایرانی آماده حضور در بازار جهانی هستند و بهره گیری از فناوری های روز، امکان رقابت در فضای جهانی را برای آن ها فراهم می کند.»

دوک پارک که در نخستین همایش راهکارهای تجاری شرکت سامسونگ الکترونیکس سخن می گفت، با بیان این مطلب، تصریح کرد: «ایران کشوری است با پتانسیل بالا که اگر فناوری روز دنیا را به خدمت بگیرد، می تواند شاهد دستاوردهای عظیمی در انواع تجارت های خرد و کلان باشد.»

پارک ادامه داد: «سامسونگ توجه ویژه ای به ارائه راه حل های نوین فناوری برای کسب و کارها دارد و در این میان بالا بردن کیفیت زندگی افراد نیز برای ما اهمیت زیادی دارد. اهمیت این موضوع تا جایی است که شعار سامسونگ در بخش راه خل های هوشمند کسب و کار، جان بخشیدن به تجارت انتخاب شده است.»

وی با اشاره به اهمیت بازار ایران و ظرفیت های تجاری کسب و کارهای ایرانی گفت: «سامسونگ با معرفی دستاوردهای تازه خود در حوزه های مختلف کسب و کار قصد دارد فرصت های تازه ای را به شرکت های ایرانی معرفی کند تا بتوانند همپای دیگر شرکت های جهان از راهکارهای نوین تجاری استفاده کنند.»

مدیرعامل سامسونگ ایران با بیان اینکه این شرکت در تلاش است تا بر اساس استانداردها و معیارهای جهانی در ایران عمل کند، گفت: «ما در مجموعه سامسونگ تلاش می کنیم تا با ارائه راه حل های جدید، زندگی افراد را متحول و ایده های آن ها را به واقعیت تبدیل کنیم و از این طریق فرصت های جدیدی را برای ایرانیان خلق نماییم.»

در ادامه آلبرت نفش، مدیر ارشد بخش راهکارهای تجاری سامسونگ در ایران، با اشاره به فعالیت های نوین این شرکت در بخش های گردگشگری و هتل داری، خرده فروشی، آموزش، سلامت، حمل و نقل، و مالی و سرمایه گذاری، گفت: «به کمک دستاوردهای سامسونگ در حوزه ارتباطات کسب و کار، توسعه چشم گیری در این حوزه ها شکل خواهد گرفت.»

وی افزود: «با تکیه بر این دستاورهای تکنولوژیک، تجربه آموزش و یادگیری غنی تر، اثر بخشی درمان بیماران بیشتر و خدمات گردشگری، مالی و حمل و نقل آسان تر می شود و تعامل با مشتریان راحت تر و حرفه ای تر انجام خواهد شد.»

نفش با تاکید بر اینکه نوآوری های سامسونگ، از خواسته و نیاز مردم الهام می گیرد، گفت: «خوشحالیم که برای نخستین بار در ایران فرصت معرفی فناوری های روز جهان، را برای صاحبان کسب و کار فراهم کرده ایم تا به تجارت آن ها قدرت و رونق تازه ای ببخشیم.»