جامع نیوز:سپرده وین بانک سامان در ۱۰ روز نخست عرضه، با استقبال گسترده مردم روبرو شده است. به گزارش جامع نیوز، مرتضی حسینی‌نژاد مدیر امور تحقیقات و برنامه‌ریزی بانک سامان با اعلام این خبر، درخصوص دلایل استقبال از این سپرده اظهار داشت: شرایط آسان برای افتتاح سپرده وین ازطریق شعب یا نت‌بانک سامان، درکنار شانس […]

جامع نیوز:سپرده وین بانک سامان در ۱۰ روز نخست عرضه، با استقبال گسترده مردم روبرو شده است.

به گزارش جامع نیوز، مرتضی حسینی‌نژاد مدیر امور تحقیقات و برنامه‌ریزی بانک سامان با اعلام این خبر، درخصوص دلایل استقبال از این سپرده اظهار داشت: شرایط آسان برای افتتاح سپرده وین ازطریق شعب یا نت‌بانک سامان، درکنار شانس بالای برنده شدن در قرعه کشی سبب شده است تا از زمان آغاز گشایش سپرده، هزاران نفر برای افتتاح حساب و استفاده از آن اقدام کنند.

وی افزود: دارندگان سپرده وین با سپرده‌گذاری، خرید کالا و خدمات، پرداخت قبوض، خرید کارت شارژ و انتقال وجه با استفاده از خودپرداز و پایانه‌های فروشگاهی تمام بانک‌های عضو شتاب، در هر بار استفاده از سپرده یا کارت، امتیاز‌ جمع‌آوری می‌کنند و در پایان دوره بر اساس این امتیازها، برنده جوایز ویژه می‌شوند.

حسینی‌نژاد گفت: تمام هموطنان با افتتاح سپرده وین و دریافت وین‌کارت، بر اساس میزان خرید یا فعالیت خود از درگاه‌های مختلف بانکداری الکترونیکی و بالا بردن گردش حساب خود، در قرعه‌کشی ماهانه ۱۵ جایزه ۱۵۰ میلیون ریالی و ۱۰۰ جایزه ۵ میلیون ریالی در مجموع ۱۱۵ جایزه به ارزش ۲۷۵ میلیون تومان شرکت می‌کنند.

گفتنی است، هموطنان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص به صفحه سپرده وین در وب‌سایت بانک سامان یا شعب بانک در سراسر کشور مراجعه کنند یا در تمام ساعت‌های شبانه‌روز با مرکز سامان ارتباط به شماره ۶۴۲۲-۰۲۱ تماس بگیرند.