جامع نیوز:مدیرعامل بانک شهر از آمادگی این بانک برای همکاری با شهرداری کلانشهرها در حوزه حمل و نقل، به منظور رفع مشکل ترافیک و ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان خبر داد. به گزارش جامع نیوز، دکتر حسین محمدپورزرندی در نشست با مدیران شهری و شورای اسلامی شهر رشت، با تاکید بر این که تامین منابع […]

جامع نیوز:مدیرعامل بانک شهر از آمادگی این بانک برای همکاری با شهرداری کلانشهرها در حوزه حمل و نقل، به منظور رفع مشکل ترافیک و ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان خبر داد.
به گزارش جامع نیوز، دکتر حسین محمدپورزرندی در نشست با مدیران شهری و شورای اسلامی شهر رشت، با تاکید بر این که تامین منابع مالی و ترافیک از جمله معضلات مهم در همه کلانشهرهاست، اظهار کرد: بانک شهر یک بانک تخصصی است که با شهر و شیوه‌های تامین منابع مالی آشناست و در این خصوص، زیرساخت مناسبی برای این بانک تدوین شده است.
وی با تاکید بر این که منابع انسانی و بانکداری الکترونیکی از مهم‌ترین استراتژی‌های این بانک است، افزود: در دنیای امروز، باید زیرساخت‌های شهر هوشمند ایجاد شود، اگر شهرداری‌ها منابع داشته باشند، می‌توانند از طریق ارزش افزوده، چند برابر بیشتر به شهروندان خدمات ‌دهند.
پورزرندی با بیان این که شهرداری‌ها باید به سمت و سویی بروند که در سیستم مالی، منابع غیرنقدی را استفاده کنند، تصریح کرد: ارائه خدمات بانک شهر به شهرداری‌ها فراتر از بانک‌های دیگر است و نقش بانک شهر در اجرای پروژه‌های بزرگ پر رنگ است.
وی از آمادگی بانک شهر برای همکاری با کلانشهرها در حوزه حمل و نقل خبر داد و افزود: با توجه به تجارب بانک شهر در کلانشهرهای دیگر این آمادگی وجود دارد و راه‌اندازی پیشخوان‌های شهرنت این بانک در شهر رشت، موجب افتخار خواهد بود.
همچنین تابش‌فر معاون نهادهای اجتماعی و مدیریت شهری بانک شهر نیز در این نشست اظهار کرد: ویژگی‌ها و زیبایی‌های شهر رشت در کمتر شهری دیده می‌شود و گفت: امروزه نمی‌توان شهرها را با نگاه سنتی اداره کرد، بلکه باید با رویکرد مدرن عمل کرد و در این راستا بانک شهر در کنار شهرداری همه کلانشهرها از جمله رشت است.
وی افزود: هم‌افزایی کلانشهرها با بانک شهر منتج به خدمت بیشتر به مردم شهر می‌شود.
بر این اساس، در این نشست، سرپرست شهرداری رشت نیز با تاکید بر لزوم همکاری بانک‌ها در توسعه شهرها تصریح کرد: ارائه خدمات در کلانشهرها با منابعی که شهرداری‌ها در اختیار دارند، مشکل است و بانک‌ها می‌توانند نقش مهمی در ارائه خدمات ببیشتر به شهروندان ایفا کنند.
کریم سرپرست با بیان این مطلب افزود: ارتباط مستمر و موثر با بانک‌ها می‌تواند زمینه‌ساز بهره‌مندی بیشتر از پتانسیل‌های موجود در جهت ارائه خدمات بیشتر و همچنین ارتقاء کیفیت خدمت‌رسانی در شهرها باشد.
همچنین صابر، رییس شورای اسلامی شهر رشت نیز در این نشست با بیان این که مردم، بانک شهر را جدا از شهرداری نمی‌دانندو می‌بایست این ارتباط خوب و مناسب، منتج به نتایج قابل‌قبولی برای شهر و شهروندان شود، افزود: بر اساس ضوابط، آمادگی لازم جهت همکاری با بانک شهر وجود دارد و تداوم این ارتباطات می‌تواند در جهت تامین منافع عمومی بسیار موثر واقع شود.
علوی، عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز با بیان این که بستر توسعه شهر رشت، بکر و آماده است و به شدت نیاز به حمایت دارد، افزود: قطعاً حمایت مالی موجب توسعه این شهر خواهد شد.
وی افزود: دیدگاه ما حرکت رو به جلو و هموار کردن مسیر برای همکاری‌های بیشتر با بانک شهر است و بی‌شک این موضوع یک فرصت محسوب می‌شود.
گفتنی است، در ادامه این نشست، تفاهم‌نامه‌ همکاری به امضای طرفین رسید.