جامع نیوز:مدیر امور نظارت و بازرسی بانک شهر، از افزایش میزان پاسخگویی به مشتریان این بانک خبر داد به گزارش جامع نیوز، محمودی با اشاره به مبنای شکل گیری سامانه نظارت مردمی در بانک شهراظهار کرد‌: این سامانه بر مبنای توسعه موضوع امر به معروف و نهی از منکر و با هدف نظارت بیشتر مردم […]

جامع نیوز:مدیر امور نظارت و بازرسی بانک شهر، از افزایش میزان پاسخگویی به مشتریان این بانک خبر داد

به گزارش جامع نیوز، محمودی با اشاره به مبنای شکل گیری سامانه نظارت مردمی در بانک شهراظهار کرد‌: این سامانه بر مبنای توسعه موضوع امر به معروف و نهی از منکر و با هدف نظارت بیشتر مردم بر عملکرد بانک راه اندازی شد و از زمان شکل گیری تا کنون توانسته است ارتباط موثرو دو سویه ای با مردم، مشتریان و سهامداران داشته باشد.وی افزود‌: راه اندازی سامانه ۸۶۵۵ نقش موثری در سالم سازی محیط و پیشگیری از فسادهای مالی ،شفافیت مالی و پاسخگویی بیشتر به مشتریان در بانک شهر داشته است . مدیر امور نظارت و بازرسی بانک شهر تصریح کرد‌: از اردیبهشت ماه امسال تا کنون ۸۴ هزار تماس به این سامانه گرفته شده است که ۱۴هزار تماس در حوزه نظارت وبازرسی بوده است و ۸۴ درصد معاونان و مدیران به موضوعات رسیدگی کرده اند.