جامع نیوز:مشاور مدیرعامل در امور ورزش سازمان تأمین اجتماعی گفت: اولین المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی با هدف ایجاد همدلی بیشتر، بالا بردن روحیه نشاط و شادابی در بین آنان برگزار می شود. به گزارش جامع نیوزاز سازمان تأمین اجتماعی، شهرام هروی با بیان این مطلب، افزود: اولین المپیاد ورزشی بازنشستگان […]

جامع نیوز:مشاور مدیرعامل در امور ورزش سازمان تأمین اجتماعی گفت: اولین المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی با هدف ایجاد همدلی بیشتر، بالا بردن روحیه نشاط و شادابی در بین آنان برگزار می شود.

به گزارش جامع نیوزاز سازمان تأمین اجتماعی، شهرام هروی با بیان این مطلب، افزود: اولین المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری بگیران با حضور ۲۲۰ نفر از کارکنان بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی و مستمری بگیران این سازمان در استان گیلان در حال برگزاری است.
وی اظهار داشت: این المپیاد در رشته های فوتبال رومیزی، شنا، پینگ پنگ، تفنگ بادی و شطرنج برگزار می شود و جوانترین شرکت کننده متولد سال ۱۳۵۵ و مسن ترین بازیکن نیز متولد سال ۱۳۱۰ است.
مشاور مدیرعامل در امور ورزش سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: کارکنان بازنشسته و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی استقبال بسیار پر شوری از این دوره از المپیاد داشتند و دوره بعدی آن نیز سال آینده در تقویم ورزشی سازمان تأمین اجتماعی گنجانده شده است.
وی گفت: بازنشستگان سرمایه های سازمان تأمین اجتماعی هستند و مدیران ارشد این سازمان توجه ویژه ای به این گروه از مخاطبان تأمین اجتماعی دارند.
هروی افزود: اولین المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری بگیران ۲۴ و ۲۵ دی ماه جاری در استان گیلان در حال برگزاری است و ثبت نام بازنشستگان نیز توسط کانون های بازنشستگی سراسر کشور انجام شده است.