جامع نیوز:مشاور ارشد و معاونان مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از شعبه تأمین اجتماعی دلوار از توابع شهرستان تنگستان واقع در استان بوشهر بازدید کردند. به گزارش جامع نیوزاز سازمان تأمین اجتماعی، دکتر محمدرضا جعفریان، مشاور ارشد؛ دکتر محمدعلی همتی، معاون درمان؛ عبدالرحمن تاج‌الدین، معاون حقوقی و امور مجلس و دکتر رضا امینی، مدیرکل امور استانهای […]

جامع نیوز:مشاور ارشد و معاونان مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از شعبه تأمین اجتماعی دلوار از توابع شهرستان تنگستان واقع در استان بوشهر بازدید کردند.

به گزارش جامع نیوزاز سازمان تأمین اجتماعی، دکتر محمدرضا جعفریان، مشاور ارشد؛ دکتر محمدعلی همتی، معاون درمان؛ عبدالرحمن تاج‌الدین، معاون حقوقی و امور مجلس و دکتر رضا امینی، مدیرکل امور استانهای سازمان تأمین اجتماعی همزمان با سفر رئیس جمهور و همراه با کاروان تدبیر و امید به استان بوشهر سفر کرده‌اند.
مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی در بازدید از شعبه تنگستان ضمن تقدیر از زحمات کارکنان این شعبه از نزدیک مسائل و مشکلات این مرکز را از کارکنان و مراجعه کنندگان جویا شدند تا برای رفع مشکلات اقدامات لازم انجام گیرد.
مدیران سازمان تأمین اجتماعی همچنین با حضور در موزه شهید رئیس علی دلواری، سردار مبارز استان بوشهر با رشادتها و مبارزات این شهید آشنا شدند.