جامع نیوز:برای نخستین بار در کشور و به همیت بانک شهر‌، کیوسک چند منظوره شهرنت‌، با امکان استفاده از خدمات گوناگون بانکی به صورت ۲۴ ساعته راه اندازی شد . به گزارش جامع نیوزاز بانک شهر‌، با توجه به گسترش روز افزون خدمات بانکداری الکترونیک و استقبال خوب مردم از ارائه خدمات ارزش افزوده بانکی […]

جامع نیوز:برای نخستین بار در کشور و به همیت بانک شهر‌، کیوسک چند منظوره شهرنت‌، با امکان استفاده از خدمات گوناگون بانکی به صورت ۲۴ ساعته راه اندازی شد .
به گزارش جامع نیوزاز بانک شهر‌، با توجه به گسترش روز افزون خدمات بانکداری الکترونیک و استقبال خوب مردم از ارائه خدمات ارزش افزوده بانکی ، به نحوی که سهولت دسترسی را هر چه بیشتر فراهم می سازد، کیوسک چند منظوره ی شهرنت با اتکا به تکنولوژی های نوین نرم افزاری ، خدمات ارزش افزوده مورد نیاز را فراهم سازد.
بر این اساس، در این طرح با استقرار کیوسک شهرنت در اماکن پر جمعیت،(شعب نمونه و شعب ۲۴ ساعته مربوط به مشتریان بانکی و شهروندی)، بازار میوه و تره بار و غیره، ضمن ارائه همه خدمات بانکی ، خدمات ارزش افزوده را نیز ارائه می‌کند که علاوه بر مهیا کردن مزایای رقابتی، باایجاد خدمات رفاهی، سعی در جلب رضایت مشتریان بانک شهر و همشهریان را فراهم می کند.
همچنین ، این کیوسک علاوه برامکان استفاده از خدمات گوناگون بانکی به صورت ۲۴ ساعته ، در واقع شعبه اى از بانک در محل کار و یا زندگی شهروندان است که به تناسب نیازهای موجود قابلیت تکمیل و یا تغییر را داراست.
بر این اساس‌، کیوسک شهرنت، با قابلیت پذیرش انواع کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب، جهت نصب در محل های پر رفت وآمد طراحی و تولید شده است و اتصال به سامانه پرداخت الکترونیکی، قابلیت انجام اموری چون دریافت وجه، مانده حساب، پرداخت قبوض، خرید کارت شارژ، صدور کارت هدیه، واریز وجه به حساب سپرده، استفاده از خدمات اینترنت بانک و تبلیغات را دارد.
ارتباط با شبکه شتابی بانک ها، پاسخگویی به مشتریان بانک شهر و شهرداری‌ها، استفاده از خودپردازهای بانک شهر، استفاده از دستگاههای اینترنت بانک شهر جهت بررسی حسابهای شخصی و غیره ، صدور آنی کارت‌های هدیه بانک شهر، واریز وجه نقد به حساب مشتریان بانک شهر، ،ارتباط مستمر مشتریان با کارشناسان بانک در کیوسک چند منظوره شهرنت از جمله خدماتی است که توسط این کیوسک ارائه می‌شود و در هر کیوسک دو دستگاه خودپرداز،ی کدستگاه خود دریافت،یک دستگاه صدور کارت آنی، یک دستگاه ویدئو کنفرانس و یک دست میز پیشخوان ، قرار داده شده است .
بر این اساس ، اعلام موجودی حساب، انتقال وجه از یک کارت به یک کارت دیگر، تغییر رمز، دریافت رمز دوم کارت،مسدود کردن کارتهای مسروقه و مفقود شده بانک شهر، امکان صدور آنی کارت هدیه بانک شهر ، فروش انواع شارژ سیم کارت ( ایرانسل ، همراه اول)، پرداخت انواع قبوض توسط دستگاههای موجود مانند: آب، برق،گاز،تلفن و…، امکان درخواست صدور کارت شهروندیCity Payالمثنی و یا کارت اصلی ، معرفی و اطلاع از خدمات بانکی ،منشور اخلاقی ، چارت ، مدیران و مسئولین بانک شهر و شهرداری‌ها، معرفی و اطلاع از فرآیند افتتاح حساب ، مدارک مورد نیاز، امکان اطلاع از انواع تسهیلات ، اقساط ماهیانه ، شرایط پرداخت ، شرایط افتتاح حساب و … ، از دیگر امکاناتی است که در این کیوسک ها ارائه می‌شود.
همچنین با پیش بینی انجام شده، امکان جستجوی شعب و سرپرستی های مراکز استان بانک شهر و یا شهرداری‌ها با ذکر کد تلفن ، آدرس و نام رئیس شعبه و نوع خدمات الکترونیک (دارایATM یا کیوسک و …) توسط شخص باجه دار، در این کیوسک‌‌ها ارائه می‌شود و اطلاع رسانی نحوه فعال سازی سرویس های تلفن بانک، و اینترنت بانک و کارت شهروندی City Pay ، نیز در آن ، پیش بینی شده است .
بر این اساس ، قابلیت حمل و نقل آسان جهت راه اندازی مجدد و نظرسنجی از مشتریان با امکان گزارشگیری و دریافت پیشنهادات و انتقادات بانک شهر و شهرداری‌ها از طریق این کیوسک‌ها ارائه می‌شود .
همچنین ارایه سرویس ارتباط با مرکز تماس بانک شهر از طریق ویدئو کنفرانس برای رفع مسایل مربوط به مشتریان بانک ، نیز از دیگر امکانات پیش بینی شده در کیوسک‌های شهر نت است .