جامع نیوز:معاون برنامه‌ریزی و توسعه بازاریابی بانک شهر از افزایش کیوسک‌های شهرنت به ۵۰۰کیوسک در سطح کشور تا پایان سال آینده خبر داد. به گزارش جامع نیوز، خیراله بیرانوند با بیان این مطلب اظهار کرد: پس از فاز اول این طرح که به صورت پایلوت در تهران و ۱۱شهر دیگر کشور به بهره‌برداری رسید، نواقص […]

جامع نیوز:معاون برنامه‌ریزی و توسعه بازاریابی بانک شهر از افزایش کیوسک‌های شهرنت به ۵۰۰کیوسک در سطح کشور تا پایان سال آینده خبر داد.
به گزارش جامع نیوز، خیراله بیرانوند با بیان این مطلب اظهار کرد: پس از فاز اول این طرح که به صورت پایلوت در تهران و ۱۱شهر دیگر کشور به بهره‌برداری رسید، نواقص و کمبودهای احتمالی آن شناسایی خواهد شد و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، علاوه بر شهرهای بزرگ در شهرهای کوچک نیز که شعبه بانک شهر دارند،کیوسک الکترونیک شهرنت، نصب و راه‌اندازی خواهد شد.
وی با اشاره به اهمیت گسترش این کیوسک‌ها در سطح کشور افزود‌: پیش‌بینی می‌شود تعداد این کیوسک‌ها تا سال آینده به ۵۰۰کیوسک در کشور افزایش یابد.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به اجرایی شدن طرح چکاوک تصریح کرد: در این راستا اقدامات لازم در خصوص تکمیل زیرساخت‌های اجرایی شدن طرح یادشده بر روی سیستم مرکزی بانک شهر(بنکو) فراهم شده و امیدواریم بعد از طی مراحل مقتضی، شاهد اجرای بی‌نقص این طرح در بانک شهر باشیم