جامع نیوز:همزمان با آغاز جشنواره زمستان تا بهار شرکت آسیاتک برترین ارایه دهنده اینترنت پرسرعت کشور؛ این شرکت اقدام به فروش ویژه لایسنس یکساله آنتی ویروس۳۲ NOD (ویژه ایران) کرد. به گزارش جامع نیوزاز شرکت انتقال داده های آسیاتک، از تاریخ ۲۰ دی ماه سال جاری تا نیمه فروردین سال ۹۴ همزمان با اجرای جشنواره […]

جامع نیوز:همزمان با آغاز جشنواره زمستان تا بهار شرکت آسیاتک برترین ارایه دهنده اینترنت پرسرعت کشور؛ این شرکت اقدام به فروش ویژه لایسنس یکساله آنتی ویروس۳۲ NOD (ویژه ایران) کرد.
به گزارش جامع نیوزاز شرکت انتقال داده های آسیاتک، از تاریخ ۲۰ دی ماه سال جاری تا نیمه فروردین سال ۹۴ همزمان با اجرای جشنواره زمستان تا بهار آسیاتک این آنتی ویروس با ۲۰% تخفیف در فروشگاه آنلاین آسیاتک در معرض خرید عموم قرار خواهد گرفت.
بنابراین گزارش کاربران قدیمی، نمایندگان آسیاتک و کاربرانی که در این بازه زمانی سرویس +۲ ADSL خریداری و به خانواده بزرگ آسیاتک می پیوندند و همچنین تمامی کاربرانی که از سرویس اینترنت سایر شرکت های ارایه دهنده اینترنت پرسرعت استفاده می کنند، می توانند آنتی ویروس یکساله۳۲ NOD خود را با تخفیف ویژه خریداری نمایند.
لازم به ذکر است با تعرفه‌های جدید آسیاتک به عنوان پیشرو بازار ارائه خدمات ارتباطی پرسرعت کشور، تمامی کاربران اینترنت کشور درسه ماه پایان سال می‌توانند فقط با ۶۵۰۰۰ تومان آنتی ویروس مورد نیاز خود را خریداری نمایند.