جامع نیوز:مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر نقش کلیدی زنان در اجتماع تصریح کرد: بانوان قادر هستند تا در همه سطوح اجتماعی از جمله بانک، نقش‌های کلیدی‌تری را کسب کنند‌. به گزارش جامع نیوز، دکتر حسین محمدپورزرندی در مراسم راه اندازی مجموعه امور بانوان بانک، که با حضور جمعی از بانوان شاغل بانک، برگزار شد، […]

جامع نیوز:مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر نقش کلیدی زنان در اجتماع تصریح کرد: بانوان قادر هستند تا در همه سطوح اجتماعی از جمله بانک، نقش‌های کلیدی‌تری را کسب کنند‌.
به گزارش جامع نیوز، دکتر حسین محمدپورزرندی در مراسم راه اندازی مجموعه امور بانوان بانک، که با حضور جمعی از بانوان شاغل بانک، برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص)، با تاکید بر این ‌که پیش از این جایگاه بانوان در بانک شهر، فراموش شده بود، افزود: امیدواریم با استقرار این مجموعه، بانوان بانک به جایگاه ویژه و در شأن خود دست یابند.
دکتر پورزرندی با اشاره به استراتژی‌های پیش‌بینی شده در بانک شهر، گفت‌: برای آن که روزی بانک شهر را در اوج ببینیم و این بانک به جایگاه واقعی خود دست یابد، در درجه اول، مقوله منابع انسانی مورد توجه ما قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: در این راستا در حوزه منابع انسانی از جذب نیرو گرفته تا دوران بازنشستگی و بعد از خدمت، اصل و موتور محرکه بانک شهر، منابع انسانی است و اگر موضوع تکریم مشتریان در بانک مطرح است، باید مفهوم تکریم منابع انسانی نیز مورد توجه باشد.
پورزرندی تصریح کرد: در بخش منابع انسانی، نقش بانوان اهمیت زیادی دارد و در طول ۳۰سال سابقه فعالیت اجرایی که داشتم به این باور رسیده‌ام که مسئولیت‌پذیری بانوان در کارهای اجرایی در بسیاری از مواقع بیشتر از مردان است و از این رو باید احترامی که برای مردان قائل هستیم برای زنان مجموعه نیز قائل باشیم‌.
مدیرعامل بانک با اشاره به اهمیت تحصیلات و تعهد در جذب نیرو یادآور شد: اگر امروز پیشرفت‌های مختلفی در جهت توسعه بانکداری الکترونیکی مانند کیوسک شهرنت و کیف پول الکترونیکی را در بانک شهر شاهد هستیم، تنها با همت و توان همه همکاران بانک است و این نیروها، افتخار ما هستند.
وی تصریح کرد: از مشاور امور بانوان می‌خواهیم تا خلأیی را که در حوزه زنان در مجموعه بانک وجود داشته است را با برنامه‌ریزی، برطرف کنند و با توجه به این که بخش عمده‌ای نیروهای کلیدی بانک را بانوان تشکیل می‌دهند‌، امیدواریم با سیاست‌گذاری‌های مناسب، شاهد رشد بیش از پیش بانوان و در نهایت بانک شهر باشیم‌.
پورزرندی با اشاره به استراتژی مشتری‌مداری در بانک شهر، تصریح کرد‌: نیروهای ما جوان هستند و ما با تمام توان در جهت رفع نیازهای معیشتی آنان تلاش می‌کنیم و این انتظار را داریم تا با احترام به مشتری، موجب جذب آنان به این بانک شویم که برای تحقق این مهم، مرکز ۸۶۵۵ نیز به منظور نظارت بیشتر مردم بر بانک شهر، راه‌اندازی شده است‌.
مدیرعامل بانک شهر در جمع بانوان همکار با اشاره به افزایش چهار برابری سرمایه این بانک طی یک سال اظهار کرد: قول دادیم تا در میان ۵بانک برتر قرار گیریم و امیدواریم در این مسیر سخت با همراهی همه شما بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.