جامع نیوز:بزرگ‌داشت مقام بازنشستگان از وظایف اجتماعی تمام نهادها و سازمان‌های مدنی است، صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان نهادی که به ویژه عهده‌دار این امر است، در نظر دارد به طور مستمر، هر از گاهی دیدارهایی را با نخبگان بازنشسته انجام دهد. در همین راستا، دکتر محمود اسلامیان به تازگی با خانم فاطمه ساعی، خیر […]

جامع نیوز:بزرگ‌داشت مقام بازنشستگان از وظایف اجتماعی تمام نهادها و سازمان‌های مدنی است، صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان نهادی که به ویژه عهده‌دار این امر است، در نظر دارد به طور مستمر، هر از گاهی دیدارهایی را با نخبگان بازنشسته انجام دهد. در همین راستا، دکتر محمود اسلامیان به تازگی با خانم فاطمه ساعی، خیر مدرسه ساز و فرهنگی بازنشسته دیدار کرد.
به گزارش جامع نیوزازصندوق بازنشستگی کشوری، در این دیدار مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اظهار داشت: کرامت انسانی و رسیدگی به وضعیت سلامت بازنشستگان باید مورد توجه قرار بگیرد که دولت با طرح‌هایی که در حوزه سلامت داشته گام‌های خوبی در این خصوص برداشته است، اما باید در نوع نگاه و رفتار با سالمندان فرهنگ‌سازی کنیم. گفتنی است فاطمه ساعی متولد اراک است که حدود ۳۰ سال به عنوان دبیر ادبیات عربی و قرآن فعالیت داشته است. ایشان منزل مسکونی خود را به خیریه‌ای درمانی اختصاص داده است که روزانه عده زیادی از بیماران به این مرکز مراجعه می‌کنند؛ از ویژگی‌های این خیریه این است که حقوق کارکنان و پزشکان نیز به عهده واقف، یعنی خانم ساعی است و بیمارانی که قدرت پرداخت هزینه ندارند هیچ وجهی بابت درمان و دارو پرداخت نمی‌کنند. وی یک مدرسه نیز در منطقه یازده تهران تاسیس نمود که هم اکنون مورد بهره برداری قرار گرفته است و یک مدرسه دیگر نیز در بهمن ماه امسال در اراک توسط مورد بهره برداری قرار می‌گیرد. ساعی در سال ۱۳۹۲ در هشتمین همایش ۲۵ ذی الحجه به عنوان بازنشسته برگزیده ملی انتخاب گردید. اسلامیان پیش‌تر با محمدعلی کشاورز، هنرمند بازنشسته و برجسته کشورمان در منزل او دیدار و گفت‌وگو کرد.