جامع نیوز:رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت این‌ کمیسیون آماده همکاری با بانک کشاورزی است. به گزارش جامع نیوز، دکتر‌ ارسلان فتحی پور که در جلسه هم‌اندیشی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این بانک با رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در محل ساختمان مرکزی بانک کشاورزی سخن می‌گفت، با اعلام مطلب فوق افزود: […]

جامع نیوز:رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت این‌ کمیسیون آماده همکاری با بانک کشاورزی است.
به گزارش جامع نیوز، دکتر‌ ارسلان فتحی پور که در جلسه هم‌اندیشی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این بانک با رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در محل ساختمان مرکزی بانک کشاورزی سخن می‌گفت، با اعلام مطلب فوق افزود: پیشنهادات بانک کشاورزی در این کمیسیون تصویب شد و برای افزایش سرمایه این بانک نیز تلاش خواهیم کرد.
وی با اشاره به پراکندگی جغرافیایی شعب برای خدمت‌رسانی به بخش کشاورزی، بر ضرورت گسترش تعامل و ارتباطات مدیریت‌های شعب این بانک در استان‌ها با نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز تأکید کرد.
دکتر‌ فتحی پور تقویت بانک کشاورزی را تقویت بخش کشاورزی دانست و گفت: کاهش اتکا به منابع نفتی و استفاده از تولیدات داخلی یکی از مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی است و بانک کشاورزی برای تحقق این موضوع می تواند بیشتر نقش آفرینی کند.
وی با تأکید مجدد بر ضرورت حرکت جهادی بانک کشاورزی در این عرصه گفت: ما در کنار شما هستیم تا با همفکری در زمینه مسائل مربوط بودجه و قانون‌گذاری این بانک را کمک کنیم.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت مدیریت برای کوتاه شدن فرآیند پرداخت تسهیلات، بر ساده تر کردن این فرآیند نیز تأکید کرد.
دکتر‌فتحی پور با بیان اینکه کشاورزان خسارت‌دیده از بلایای طبیعی دوران سختی را سپری می‌کنند خاطرنشان کرد: برای کمک به این دسته از کشاورزان باید منابع لازم پیش‌بینی و مصوب شود تا بانک کشاورزی با مشکلی مواجه نشود.
وی افزود: برای افزایش سرمایه بانک کشاورزی و تأمین منابع لازم برای استمهال بدهی‌های کشاورزان تلاش خواهیم کرد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس توجه به بخش کشاورزی را یکی از راه‌های کاهش منابع نفتی دانست و ابراز امیدواری کرد: توسعه و گسترش تعاملات و ارتباطات میان بانک و مجلس برای توسعه بخش کشاورزی و مشکلات فعالان این بخش مؤثر باشد.