جامع نیوز: با هدف تسریع ارتباط مشتریان با مدیرعامل و سرعت پیگیری موارد مطروحه صندوق صوتی مدیرعامل بانک اقتصادنوین راه‌اندازی شد. به گزارش جامع نیوز این صندوق که با همکاری مرکز ۲۴ ساعته ارتباط نوین راه‌اندازی شده زمینه پاسخگویی و پیگیری رضایت‌مندی مشتریان را فراهم خواهد کرد.این صندوق به صورت ۲۴ ساعته در تمام روزهای […]

جامع نیوز: با هدف تسریع ارتباط مشتریان با مدیرعامل و سرعت پیگیری موارد مطروحه صندوق صوتی مدیرعامل بانک اقتصادنوین راه‌اندازی شد.

به گزارش جامع نیوز این صندوق که با همکاری مرکز ۲۴ ساعته ارتباط نوین راه‌اندازی شده زمینه پاسخگویی و پیگیری رضایت‌مندی مشتریان را فراهم خواهد کرد.این صندوق به صورت ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته آماده دریافت نظرات، سوالات و مشکلات مشتریان این بانک از سراسر کشور خواهد بود.بر این اساس مشتریان بانک اقتصادنوین در سراسر کشور می‌توانند برای ثبت پیام خود در صندوق پستی مدیرعامل این بانک از طریق شماره‌ ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط نوین نسبت به پیگیری موارد مطروحه از سوی مخاطبان اقدام و با برقراری تماس پیگیری نسبت ارایه اطلاعات و توضیحات لازم به مشتریان اقدام خواهند کرد.