جامع نیوز:روز سه شنبه ۱۶ دی ماه، ۴۵ گرید انواع ماده پلیمری در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران عرضه می شود. به گزارش جامع نیوزاز شرکت بورس کالای ایران، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، در صورت تقاضا، ۵۶ هزار و ۵۰۱ تن انواع ماده پلیمری […]

جامع نیوز:روز سه شنبه ۱۶ دی ماه، ۴۵ گرید انواع ماده پلیمری در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران عرضه می شود.
به گزارش جامع نیوزاز شرکت بورس کالای ایران، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، در صورت تقاضا، ۵۶ هزار و ۵۰۱ تن انواع ماده پلیمری مجتمع های اروند، امیرکبیر، آبادان، بندرامام، تندگویان، جم، شازند، غدیر، مارون، مهر و پلیمر کرمانشاه روی تابلوی عرضه می رود. مهمترین مواد پلیمری عرضه شده در این روز شامل PVC، استایرن بوتادین رابر، پلی اتیلن سنگین و سبک، پلی اتیلن ترفتالات بطری، پلی اتیلن ترفتالات نساجی و پلی پروپیلن شیمیایی است. علاوه بر این، ۳۰ هزار و ۳۰۰ تن انواع قیر شرکت نفت جی راهی تالار مذکور می شود. دیگر عرضه های این روز تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی شامل ۱۰ هزار تن وکیوم باتوم و دو هزار تن گوگرد گرانوله است.
تالار صادراتی نیز شاهد عرضه ۹۱ هزار تن انواع قیر شرکت نفت جی به همراه ۴۶۵۰ تن انواع قیر شرکت های صنعت قیر هرمزگان، توسعه نفت هرمزان، جلیس و اصفهان قیر است.
این گزارش همچنین حاکی است، شرکت فولاد خوزستان در حالی با ۳۰ هزار تن شمش بلوم، با قیمت پایه ۱۴ هزار و ۵۰ ریال، در تالار محصولات صنعتی و معدنی حضور می یابد که در صورت استقبال مشتریان ۷۰ هزار تن دیگر به این حجم افزوده می شود. شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) نیز ۱۲۰۰ تن انواع شمش آلیاژی و ۴۰۰ تن بیلت را روی تابلوی عرضه می برد.
گفتنی است، ۲۰۰ تن شکرسفید کارخانه قند شیروان با قیمت پایه ۲۱ هزار ریال راهی تالار محصولات صنعتی و معدنی می شود.
براساس این گزارش، در این روز و در مجموع، بیش از ۲۹۷ هزار تن انواع کالا در بازار فیزیکی بورس کالای ایران عرضه می شود.