جامع نیوز:در آخرین روز سفر دکتر همتی مدیرعامل بانک ملی ایران و هیأت همراه به مازندران نشست فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی استان با مدیرعامل بانک ملی ایران در محل اداره امور شعب استان مازندران بانک ملی برگزار شد. در این جلسه که آقای دکتر فلاح استاندار مازندران و جمعی از نمایندگان شهرهای ساری، […]

جامع نیوز:در آخرین روز سفر دکتر همتی مدیرعامل بانک ملی ایران و هیأت همراه به مازندران نشست فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی استان با مدیرعامل بانک ملی ایران در محل اداره امور شعب استان مازندران بانک ملی برگزار شد. در این جلسه که آقای دکتر فلاح استاندار مازندران و جمعی از نمایندگان شهرهای ساری، قائم‌شهر، بابل و رئیس کل دادگستری استان حضور داشتند، فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران استان مسائل و مشکلات خود را مطرح و تقاضای مساعدت بیشتر بانک ملی را داشتند. دکتر همتی در این جلسه ضمن تشریح مسائل و مشکلات سیستم بانکی کشور و محدودیت موجود در اعطای تسهیلات به عزم بانک ملی برای حل مشکلات سرمایه‌گذاران تاکید کرد. به گفته مدیرعامل بانک ملی این بانک علیرغم تمام محدودیت‌ها در ۹ ماهه منتهی به پایان آذر سال ۱۳۹۳ معادل ۲۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرده است و اولویت خود را به سرمایه در گردش واحدها و اتمام طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمامی‌ داده است که با مشارکت بانک ملی شکل گرفته است.
مدیرعامل بانک ملی از کاهش تدریجی معوقات بانک ملی خبر داد و تاکید کرد با ایجاد کارگروه ویژه‌ای بانک ملی در صدد تعیین تکلیف هر چه سریعتر واحدهای صنعتی تملیکی است تا از این طریق این واحدها به چرخه تولید برگردند و اولویت را به اقاله آنها به صاحبان اولیه‌اش قرار داده‌است.