جامع نیوز:وزیر کشور در بازدید از طرح توسعه حرم حضرت علی (ع) بنام صحن و شبستان حضرت زهرا(س) این طرح را عظیم و اقدامات انجام شده را مافوق تصور دانست. به گزارش جامع نیوزاز ستاد بازسازی عتبات عالیات، در این بازدید که حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات نیز حضور داشت رحمانی فضلی از […]

جامع نیوز:وزیر کشور در بازدید از طرح توسعه حرم حضرت علی (ع) بنام صحن و شبستان حضرت زهرا(س) این طرح را عظیم و اقدامات انجام شده را مافوق تصور دانست.
به گزارش جامع نیوزاز ستاد بازسازی عتبات عالیات، در این بازدید که حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات نیز حضور داشت رحمانی فضلی از تلاش های مجموعه کارکنان ستاد، پیمانکاران، مشاوران و همه دست اندرکاران تمجید کرد و افزود: پیشرفت اجرایی صحن حضرت زهرا(س) بعنوان یک پروژه بزرگ در جهان اسلام از افتخارات است که با کوشش خستگی ناپذیر مسئولین و دست اندرکاران و پیمانکاران ستاد بازسازی عتبات عالیات به این مرحله رسیده است.
وی خاطر نشان کرد: این پروژه که خوشبختانه در حین اجرای کار نیز در اربعین امسال توانسته از زوار پذیرایی کند طرح عظیمی است که به لطف خدا و ائمه به زودی به نتیجه خواهد رسید و این حضور توفیقی بود تا از نزدیک نمونه ای از اقدامات ستاد در نجف اشرف را ببینم .
وزیر کشور با بیان اینکه ۳۱ استان و استاندار در سطح کشور می توانند جهت پشتیبانی در مسیر این پروژه بزرگ قرار بگیرند گفت: وزارت کشور قول می دهد که تمام استانداران را برای مشارکت در ساخت این طرح و دیگر طرح های ستاد در اعتاب مقدسه بسیج و دخیل نماید.
رحمانی فضلی با اشاره به اقدامات ستاد در خصوص ایجاد فضای لازم برای زائرین اربعین در نجف اشرف گفت: ستاد و استانداریهای مختلف به صورت خودجوش و خالصانه درگیر این موضوع شدند و می بایست در سالهای آتی و با هماهنگی بیشتر برنامه ریزی بهتری برای زوار انجام شود.
وی در خاتمه عنوان کرد: راه اندازی مراکز اقامتی برای زوار از جمله کارهایی است که باید در دستور کار قرار بگیرد و امیدواریم با مشارکت ستاد بازسازی این مساله را حل کنیم.
حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات نیز در این بازدید ضمن تشریح اقدامات و برنامه ستاد بازسازی عتبات عالیات در اعتاب مقدسه، این حضور را مایه دلگرمی کارکنان اجرایی و خیرو برکت برای پروژه ها دانست.
شایان ذکر است که پیش از این بازدید وزیر کشور به همراه رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات ضمن زیارت حرم مطهر علوی با شیخ ضیاء الدین زین الدین تولیت این حرم در خصوص مسائل زوار در اربعین حسینی گفتگو کردند. دیدار و گفتگو با تولیت های حرم های مطهر حسینی و عباسی و استاندار کربلا از دیگر برنامه های وزیر کشور در این سفر بود.