جامع نیوز: مدیر عامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: پرداخت خسارت تاخیر توزیع کالا به مشترکان از پایان سال عملیاتی می‌شود. به گزارش جامع نیوز، حسین مهری مدیر عامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با اعلام این خبر گفت: به منظور جلب اعتماد شهروندان و ترغیب آنان به استفاده از خدمات پستی و همچنین […]

جامع نیوز: مدیر عامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: پرداخت خسارت تاخیر توزیع کالا به مشترکان از پایان سال عملیاتی می‌شود.

به گزارش جامع نیوز، حسین مهری مدیر عامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با اعلام این خبر گفت: به منظور جلب اعتماد شهروندان و ترغیب آنان به استفاده از خدمات پستی و همچنین به منظور رسیدن به موقع کالا به مشترکان در سرویس پست ویژه، پرداخت خسارت تأخیر توزیع کالا تا پایان سال عملیاتی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در سرویس پست ویژه، مرسوله باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن جا به جا شود، افزود: در صورتی که کالا یا مرسوله مشتری در زمان مقرر به دست مشترک نرسد، خسارت تأخیر توزیع کالا به مشترک پرداخت می‌شود.مهری به باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر این طرح در حال بررسی در مراجع ذیربط است و به محض تصویب آن طرح پرداخت خسارت تأخیر توزیع کالا تا پایان سال عملیاتی می‌شود.