جامع نیوز:بانک صادرات ایران با امضاء تفاهم نامه با ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با اعطای تسهیلات بانکی به منظور جایگزینی ۶٠ هزار دستگاه تاکسی فرسوده موافقت کرد. به گزارش جامع نیوزازبانک صادرات ایران، این بانک با درک حساسیت های ویژه دولت تدبیر و امید نسبت به موضوع محیط زیست با هماهنگی […]

جامع نیوز:بانک صادرات ایران با امضاء تفاهم نامه با ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با اعطای تسهیلات بانکی به منظور جایگزینی ۶٠ هزار دستگاه تاکسی فرسوده موافقت کرد.
به گزارش جامع نیوزازبانک صادرات ایران، این بانک با درک حساسیت های ویژه دولت تدبیر و امید نسبت به موضوع محیط زیست با هماهنگی با مراکز اسقاط خودرو پلیس راهور ناجا با انعقاد تفاهم نامه با ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور در گام نخست اعطای تسهیلات بانکی به جایگزینی تعداد ۶٠ هزار دستگاه تاکسی فرسوده را تقبل نموده و از آبانماه ١٣٩٣ عملیات اجرائی خود را از طریق واحد پروژه اعطای تسهیلات به ستاد سوخت و با همکاری و همدلی مدیران و کارکنان شعب این بانک در سراسر کشور را رسمأ آغاز نموده است .
بر اساس این گزارش این بانک که همیشه نقش کلیدی و تعیین کننده ای در توسعه اقتصادی کشور داشته و در کنار سایر رسالتهای عظیم اقتصادی و اجتماعی و عام المنفعه خود ، در جهت اجرای مفاد اصل ۵٠ قانون اساسی مبنی بر احساس وظیفه تکلیفی همگانی برای حفظ محیط زیست و به منظور ارتقای سطح زندگی هموطنان عزیز ، با عزمی راسخ نسبت به از رده خارج کردن خودروهای فرسوده گامهای بلند و موثری برداشته و اقدامات چشمگیری را انجام داده است.
شایان ذکر است از محل تفاهم نامه فی مابین بانک صادرات و ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور تعداد حدود ٢٣ هزار نفر متقاضی نوسازی تاکسی های فرسوده در سامانه ستاد سوخت ثبت نام کرده اند که حدود ١٠ هزار و ٣٠٠ نفر آنها تاکنون به بانک مراجعه و تشکیل پرونده داده اند.
حدود ٨ هزار و ٢۵٠ نفر پرونده های خود را از لحاظ مدارک مورد نیاز تکمیل نموده و جهت اخذ پیش فاکتور خرید خودروی جدید به شرکت ایران خودرو معرفی شده اند همچنین تعداد ۵ هزار و ٢٠٠ نفر هم که پرونده آنها با شرایط تعریف شده در تفاهم نامه احراز گردیده اند تسهیلات بانکی دریافت نموده و تاکسی جدید را تحویل گرفته اند.