جامع نیوز:تبلت های ایسوس با توجه به طراحی و ویژگیهای ساختاری در رده های مختلفی دسته بندی میشوند که یکی از آنها خانواده Fonepad است که از طراحی و ساختار مخصوص به خود برخوردار میباشد. Fonepad 8 آخرین و جدید ترین محصول از این خانواده میباشد که در ساخت آن تمامی ویژگی های سری Fonepad […]

جامع نیوز:تبلت های ایسوس با توجه به طراحی و ویژگیهای ساختاری در رده های مختلفی دسته بندی میشوند که یکی از آنها خانواده Fonepad است که از طراحی و ساختار مخصوص به خود برخوردار میباشد. Fonepad 8 آخرین و جدید ترین محصول از این خانواده میباشد که در ساخت آن تمامی ویژگی های سری Fonepad مورد توجه قرار گرفته است. Fonepad 8 به آخرین پردازنده چهار هسته ای Atom اینتل مجهز شده که استفاده از این پردازنده کمک قابل توجهی به عمر باتری دستگاه میکند و بنابراین شما زمان بیشتری (در حدود ۱۲ ساعت) میتوانید از امکانات دستگاه خود بهره مند شوید.

Fonepad8 یک تبلت با نمایشگر ۸ اینچی WXGAبا رزولوشن ۱۲۸۰×۸۰۰ و پنل IPS است. این نمایشگر از پوشش ویژه ای برخوردار است که نسبت به خش و اثر انگشت مقاوم میباشد. همچنین فضای در نظر گرفته شده به عنوان قاب نمایشگر به حداقل رسیده است و با وجود این که Fonepad یک دستگاه ۸ اینچی است اما در مقایسه با سایر رقبا از ابعاد کوچکتری برخوردار است و به راحتی تنها با یک دست قابل استفاده میباشد. این تبلت فوق باریک و فوق سبک با ۸.۹ میلیمتر ضخامت تنها ۳۱۰ گرم وزن دارد.

یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت دستگاه امکان ثبت تصاویر و ویدیو را برای شما فراهم میکند. برخورداری از فناوری PixelMaster که یک فناوری منحصر بفرد ایسوس است و به شما کمک میکند تا تصاویر با کیفیت و حرفه ای را در هر لحظه ثبت نمایید.

Fonepad 8 یک تبلت با قابلیت پشتیبانی از استاندارد ۳G است که به حداکثر ۲ گیگابایت حافظه و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز شده است. به علاوه ۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی در اینترنت توسط سرویس ASUS WebStorage Space نیز بدون محدودیت زمانی در اختیار کاربر قرار گرفته است که میتواند به وسیله آن در هر جا و در هر زمانی به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید.

تبلت Fonpad 8 از سیستم عامل اندروید نسخه ۴.۴ پشتیبانی میکند و همچنین از رابط کاربری اختصاصی ایسوس با نام ZenUI برخوردار است. ZenUI علاوه بر ویژگی ها و امکاناتی که در اختیار کاربر قرار میدهد، برخی از مشکلات موجود در اندروید را نیز اصلاح کرده و سرعت دسترسی کاربر به اپلیکیشن را افزایش میدهد.

Fonepad 8 در چهار رنگ سیاه، سفید، قرمز و طلائی ارائه میشود که به راحتی میتواند سلیقه هر مخاطب سخت پسند را نیز به خود جلب کند.

۶۰ کلمه: Fonepad 8 جدید ترین تبلت از خانواده Fonepad شرکت ایسوس است. این تبلت ۸ اینچی از نمایشگر لمسی با کیفیت تصویر بالا برخوردار است. Fonepad8 به یک پردازنده چهار هسته ای atom اینتل، ۲ گیگابایت حافظه و حداکثر ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز شده است. طراحی زیبا و سبک، قابلیت پشتیبانی از ۳G و سیستم عامل اندروید ۴.۴ از دیگر ویژگی های این تبلت است.

۸۰ کلمه: Fonepad 8 جدید ترین تبلت از خانواده Fonepad شرکت ایسوس است. این تبلت ۸ اینچی از نمایشگر لمسی با رزولوشن ۱۲۸۰×۸۰۰ و کیفیت بالای تصویر برخوردار است. Fonepad8 به یک پردازنده چهار هسته ای atom اینتل، ۲ گیگابایت حافظه و حداکثر ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز شده است. عمر باتری این دستگاه ۱۲ ساعت است. طراحی زیبا و سبک، قابلیت پشتیبانی از ۳G و سیستم عامل اندروید ۴.۴ از دیگر ویژگی های این تبلت است.

۱۰۰ کلمه: Fonepad 8 جدید ترین تبلت از خانواده Fonepad شرکت ایسوس است. این تبلت ۸ اینچی از نمایشگر لمسی با رزولوشن ۱۲۸۰×۸۰۰ و کیفیت بالای تصویر برخوردار است. Fonepad8 به یک پردازنده چهار هسته ای atom اینتل، ۲ گیگابایت حافظه و حداکثر ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز شده است. عمر باتری دستگاه در حدود ۱۲ ساعت است که به دلیل استفاده از پردازنده کم مصرف Atom میباشد. طراحی زیبا و سبک، قابلیت پشتیبانی از ۳G و سیستم عامل اندروید ۴.۴ و رابط کاربری ZenUI از دیگر ویژگی های این تبلت هستند. Fonepad8 در چهار رنگ سیاه، سفید، قرمز و طلائی عرضه میشود.