جامع نیوز:در راستای حمایت از بیماران سرطانی؛ فوتبالیست‌ها هم به جمع سپرده‌گذاران طرح «حسِّ زندگی» بانک آینده پیوستند جمعی از بازیکنان تیم‌های فوتبال «استقلال» و «راه‌آهن» تهران، با حضور در «شعبه ولنجک» بانک آینده، با افتتاح حساب سپرده «حسِّ زندگی»، در این اقدام خیرخواهانه و نیکوکارانه مشارکت نمودند. بانک آینده در راستای تحقق مسؤولیت اجتماعی […]

جامع نیوز:در راستای حمایت از بیماران سرطانی؛ فوتبالیست‌ها هم به جمع سپرده‌گذاران طرح «حسِّ زندگی» بانک آینده پیوستند

جمعی از بازیکنان تیم‌های فوتبال «استقلال» و «راه‌آهن» تهران، با حضور در «شعبه ولنجک» بانک آینده، با افتتاح حساب سپرده «حسِّ زندگی»، در این اقدام خیرخواهانه و نیکوکارانه مشارکت نمودند.

بانک آینده در راستای تحقق مسؤولیت اجتماعی خود، اقدام به ایجاد «حساب سپرده حمایت از مبارزه با سرطان» با عنوان «حسِّ زندگی» نموده است.

در همین راستا، بسیاری از گروه‌های مرجع و به‌ویژه چهره‌های ورزشی، در این اقدام خداپسندانه شرکت و با حضور در شعب بانک آینده، اقدام به افتتاح حساب کردند. از این جمع، می‌توان، به حضور آقایان: وحید طالب‌لو، آرش برهانی و میلاد فخرالدینی از بازیکنان تیم «استقلال تهران» و آقای سیدامین منوچهری، بازیکن تیم «راه‌آهن تهران»، اشاره نمود.

این نام‌آوران ورزشی، بانک آینده را برای کمک به امر مبارزه با سرطان، همراهی می‌کنند.

پیش از این نیز، آقای محمود خوردبین، سرپرست تیم «پرسپولیس»، با افتتاح حساب در سپرده «حسِّ زندگی»، در این اقدام خیرخواهانه، شرکت کرده بود.

شایان ذکر است؛ مشتریان محترم با افتتاح این حساب سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدّت در بانک آینده، ۱۰ درصد سود علی‌الحساب به‌صورت روزشمار دریافت کرده و بانک آینده نیز معادل همین مقدار سود (۱۰ درصد) در حمایت از مبارزه با سرطان، این رویکرد خیرخواهانه را حمایت خواهد کرد. این مبلغ در اختیار مؤسسات مجاز تحقیقاتی و مبارزه با سرطان، قرار خواهد گرفت.