جامع نیوز: بانک گردشگری به عنوان شرکت برتر از نظر رشد سریع سازمانی شناخته شد. به گزارش جامع نیوز به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری در مراسمی که توسط سازمان مدیریت صنعتی کشور برگزار شد ۵۰۰ شرکت برتر کشور رتبه بندی شدند که بر اساس این رتبه بندی ( رتبه بندی ۱۰۰- IMI ) […]

جامع نیوز: بانک گردشگری به عنوان شرکت برتر از نظر رشد سریع سازمانی شناخته شد.

به گزارش جامع نیوز به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری در مراسمی که توسط سازمان مدیریت صنعتی کشور برگزار شد ۵۰۰ شرکت برتر کشور رتبه بندی شدند که بر اساس این رتبه بندی ( رتبه بندی ۱۰۰- IMI ) بانک گردشگری موفق شد برترین شرکت از نظر رشد سریع سازمانی شود.

این گزارش حاکیست همایش شرکتهای برتر هفدهمین سال برگزاری خود را پشت سر می گذارد و امسال نیز بر اساس روند رشد طی چهار سال اخیر شرکتهای برتر را معرفی کرد. گفتنی است از بانک گردشگری بدلیل کسب این موفقیت تجلیل به عمل آمد و لوح تقدیر به مناسبت کسب عنوان شرکت برتر از نظر رشد سریع سازمانی به علی اصغر سفری مدیر عامل بانک اهدا شد.

لازم به ذکر است این رتبه بندی در جهت شناسایی جایگاه بنگاه های اقتصادی و گروه های صنعتی در رشته های مختلف کسب و کار صورت می گیرد و هدف آن گسترش رقابت بین بنگاه های اقتصادی و کمک به سیاستگذاران اقتصادی کشور است.