جامع نیوز:شرکت احداث گستر نیروی پارس از حمایت‌های بی‌دریغ بانک ایران زمین در راستای توسعه این شرکت تقدیر و تشکر کرد. به گزارش جامع نیوزازبانک ایران زمین؛ اصغر ترکان مدیر شعب استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری ضمن تاکید بر لزوم حمایت بانکها از صنایع تولیدی و زیربنایی کشور اظهار داشت: در چند سال اخیر […]

جامع نیوز:شرکت احداث گستر نیروی پارس از حمایت‌های بی‌دریغ بانک ایران زمین در راستای توسعه این شرکت تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش جامع نیوزازبانک ایران زمین؛ اصغر ترکان مدیر شعب استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری ضمن تاکید بر لزوم حمایت بانکها از صنایع تولیدی و زیربنایی کشور اظهار داشت: در چند سال اخیر بخش تولید در کشور پس از تحریم‌های جهانی علیه اقتصاد ایران با مشکلات زیادی دست‌ و پنجه نرم کرده است؛ در عین حال این شرایط اهمیت تولید ملی در تامین کالاهای مورد نیاز کشور و خروج از سلطه کشورهای خارجی را متذکر می‌شود، که این مهم با تلاش و حمایت شبکه بانکی از این بخش میسر خواهد شد.

وی در خصوص سیاست‌های حمایتی بانک ایران زمین از تولید کنندگان در استان اصفهان گفت: بانک ایران زمین با توجه به وجود نیروی انسانی خلاق و کارآمد در استان اصفهان، تلاش می‌کند تا با حمایت از صنایع مولد این استان، گامی موثر در پیشرفت و آبادانی کشور بردارد.

شرکت احداث گستر نیروی پارس از جمله واحدهایی است که با حمایت ویژه بانک ایران زمین توانسته است با رشد و توسعه مجموعه خود به عنوان برترین پیمانکار استان اصفهان در سال ۹۳ برگزیده شود.

در بخشی از پیام این شرکت آمده است: شرکت مهندسی احداث گستر نیروی پارس توانست در شرایطی که تحریم‌های ظالمانه تاحدی چرخ صنعت مملکت را مختل نموده با استعانت از خداوند متعال و با کمک و حمایت‌های همه جانبه بانک ایران زمین از سد مشکلات گذشته و موفق به ثبت برگ زرین دیگری در کارنامه کاری خود با عنوان برترین پیمانکار استان اصفهان در سال ۱۳۹۳ شود.

بدین بهانه پرقدر، مراتب سپاس و احترام خود را به پاس حسن ظن و همدلی و کوشش‌های بی‌دریغ مجموعه محترمتان در راستای همکاری جهت توسعه این شرکت را تقدیم می‌داریم.