جامع نیوز:معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، از اقدامات مدیریت شعب استان یزد بانک ایران در اعطای تسهیلات به مددجویان این کمیته تقدیر بعمل آورد. به گزارش جامع نیوزاز بانک ایران زمین؛ سرپرست کمیته امداد امام خمینی در استان یزد طی مراسمی که در محل استانداری یزد با حضور استاندار، معاونین، […]

جامع نیوز:معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، از اقدامات مدیریت شعب استان یزد بانک ایران در اعطای تسهیلات به مددجویان این کمیته تقدیر بعمل آورد.

به گزارش جامع نیوزاز بانک ایران زمین؛ سرپرست کمیته امداد امام خمینی در استان یزد طی مراسمی که در محل استانداری یزد با حضور استاندار، معاونین، اعضای کمیسیون هماهنگی بانکها و سرپرستی بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان برگزار شد، لوح تقدیر این اداره را به مدیر شعب استان یزد بانک ایران زمین اهدا کرد.

محمد حسن فقیهی مدیر شعب استان یزد بانک ایران زمین در گفتگو با روابط عمومی این بانک در تشریح ضرورت پرداخت وام به مددجویان گفت: ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای مددجویان مستعد از طریق پرداخت تسهیلات خود اشتغالی، می‌تواند نقش موثری در اشتغالزایی و کاهش محرومیت و مشکلات آنها داشته باشد.

فقیهی اظهار داشت: این اقدام بانک ایران زمین در راستای توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد صورت گرفته تا این قشر آسیب دیده جامعه بتوانند از امکانات حداقلی جهت تأمین معاش خود و خانواده بهرمند شوند.

وی در خصوص رسالت بانک ایران زمین در رفع محرومیت از جامعه گفت: نگاه بانک ایران زمین تنها به فعالیتهای مالی و اقتصادی نیست؛ بلکه ارتقاء سلامت جامعه از طریق خدمت به محرومان را از مهمترین وظایف خود در قبال جامعه می‌داند.