جامع نیوز:شرکت لیزینگ شهر وابسته به بانک شهر با همکاری شهرداری تهران به متقاضیان موتورسیکلت برقی تسهیلات بدون سود ارائه می‌کند. به گزارش جامع نیوزاز بانک شهر، استفاده از موتورسیکلت‌های برقی در کنار مزایای فراوان از طریق آزادسازی بسیاری از منابع بودجه عمومی کشور که صرف نظام سلامت ملی می‌شود، منجر به کاهش هزینه درمان […]

جامع نیوز:شرکت لیزینگ شهر وابسته به بانک شهر با همکاری شهرداری تهران به متقاضیان موتورسیکلت برقی تسهیلات بدون سود ارائه می‌کند.
به گزارش جامع نیوزاز بانک شهر، استفاده از موتورسیکلت‌های برقی در کنار مزایای فراوان از طریق آزادسازی بسیاری از منابع بودجه عمومی کشور که صرف نظام سلامت ملی می‌شود، منجر به کاهش هزینه درمان در سطح کشور شده و در نتیجه امکان جاری شدن این بودجه به بخش‌های عمرانی و رفاهی جامعه و تسریع در توسعه ملی فراهم خواهد شد.
شرکت لیزینگ شهر با همکاری سازمان حمل و نقل و کنترل ترافیک شهرداری تهران و شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نسبت به شناسایی شرکت‌های تامین‌کننده موتورسیکلت برقی اقدام کرده و انواع نمونه‌های آن را در سایت شرکت به نشانیwww.leasingshahr.ir به نمایش گذاشته شده است.
هم اکنون شرکت لیزینگ شهر اعطای تسهیلات تا سقف ۶۵میلیون ریال را برای متقاضیان استفاده از موتورسیکلت‌های برقی برنامه‌ریزی کرده است و در مرحله اول اجرای این طرح، ۳هزار دستگاه موتورسیکلت برقی به متقاضیان ارائه می‌شود.
با توجه به هماهنگی صورت گرفته با سازمان حمل و نقل و کنترل ترافیک شهرداری و شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در اولین مرحله، تعداد یک هزار دستگاه از انواع موتورسیکلت برقی از طریق شرکت پست استان تهران توزیع خواهد شد.
بر اساس تحقیقات انجام شده، روزانه حدود ۲میلیون موتورسیکلت در تهران تردد می‌کند که حدود ۳۰درصد آلودگی صوتی به دنبال دارد، این میزان آلودگی‌های صوتی و هوا علاوه بر خسارت‌های فراوان مالی و جانی است که از تردد موتورسیکلت‌های بنزینی به شهروندان تحمیل می‌شود.
بر این اساس، از مزایای موتورسیکلت‌های برقی، می‌توان به هزینه پایین انرژی مصرفی، هزینه پایین تعمیر و نگهداری، سازگاری با محیط زیست، حذف مضرات بنزین از هوا، کاهش چشمگیر آلودگی صوتی، کاهش آلودگی هوای تهران در حدود ۳۰درصد، کاهش ۱۵درصدی ذرات معلق در هوای تهران، کاهش تردد خودروهای تک‌سرنشین به دلیل مرغوبیت و امکان جایگزینی این موتورها با خودرو، اشاره کرد.