جامع نیوز:مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: خدمت رسانی به بیمه شدگان در مناطق محروم و دسترسی عادلانه به خدمات از اولویت‌های سازمان تأمین اجتماعی است و در این راستا خدمات بیمه ای و درمانی در سیستان و بلوچستان توسعه می یابد. […]

جامع نیوز:مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: خدمت رسانی به بیمه شدگان در مناطق محروم و دسترسی عادلانه به خدمات از اولویت‌های سازمان تأمین اجتماعی است و در این راستا خدمات بیمه ای و درمانی در سیستان و بلوچستان توسعه می یابد.
توسعه خدمات بیمه‌ای و درمانی تأمین اجتماعی در سیستان و بلوچستان

به گزارش جامع نیوزاز سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سیدتقی نوربخش افزود:به مناسبت گرامی داشت ایام الله دهه فجر ۳۶ پروژه مهم تأمین اجتماعی در سراسر کشور آماده و راه اندازی آنها از روزهای نخست این ایام آغاز شده و همچنان ادامه دارد. تعدادی از این پروژه ها در چند روز گذشته به بهره برداری رسیده و بقیه آنها تا پایان دهه مبارک فجر راه اندازی می شود.

وی بیان کرد: ساخت پلی کلینیک تخصصی امام جعفر صادق (ع) زاهدان با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار و راه اندازی بیمارستان ۵۵ تختخوابی زابل از جمله طرحهای این سازمان در ایام الله دهه فجر است.

دکتر نوربخش ادامه داد: بیمارستان ۵۵ تختخوابی زابل از دو سال پیش تجهیز و آماده شده بود اما به سبب نداشتن نیروی انسانی مورد نیاز، راه اندازی نشده بود که با اقدامات انجام شده اکنون بهره برداری شد.

وی همچنین بیمارستان ۳۰۰ تختخوایی پیامبر اعظم (ص) کرمان، بیمارستان ۳۲ تختخوابی ایلام، طرح توسعه بیمارستان آیت الله کاشانی تهران، درمانگاه های تخصصی یزد، رودان و سمنان، پلی کلینیک تخصصی شماره دو ارومیه و توسعه بالهای بیمارستان خاتم الانبیا (ص) گنبد را از دیگر پروژه دهه فجر تأمین اجتماعی ذکر کرد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: هم اکنون ۳۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در سراسر کشور زیر پوشش تأمین اجتماعی قرار دارند که بیشتر آنان اقشار کم درآمد و مولد هستند.

دکترنوربخش با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی در دولت تدبیر و امید توانست اعتماد سازی بین بیمه شدگان و این سازمان را ایجاد کند، گفت: سازمان تأمین اجتماعی سه راهبرد را برای خود تعریف کرده که نخستین آن عدالت در توزیع خدمات درمانی و بیمه ای است بطوریکه از ۳۶ پروژه دهه فجر بیشتر آنها در مناطق کم توسعه یافته ساخته شده است.

وی افزود: راهبرد دوم همکاری جدی بین بخشی سازمان با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که در سایه این همکاری یکی از دغدغه های اصلی رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه ویژه به سلامت مردم در حال تکوین و تکمیل است.

دکترنوربخش ادامه داد: راهبرد سوم این سازمان در رابطه با موارد بیمه ای و حتی اقتصادی است بگونه ای که هیچگاه بدون کارشناسی و محقق شدن وعده ها، طرح و پروژه ای را آغاز نخواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان نیز در این دیدار از تلاشهای مجموعه سازمان تأمین اجتماعی بویژه مدیریت درمان این سازمان در سیستان و بلوچستان قدردانی کرد.

آیت الله عباسعلی سلیمانی با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: از توجه ویژه دولت به طرح سلامت سپاسگزارم زیرا دولت در این زمینه گامهای بلندی برداشته است.