جامع نیوز:ایسوس به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنند گان محصولات کامپیوتری ،در راستای ارج نهادن به مقام مشتریان وفادار و همچنین تقدیر از خریداران محصولات خود اقدام به برگزاری جشنواره بزرگ نوروزی نموده است. در این جشنواره که از تاریخ ۲۸ بهمن ماه ۹۳ آغاز شده , هر هفته به ۲۰ برنده خوش شانس […]

جامع نیوز:ایسوس به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنند گان محصولات کامپیوتری ،در راستای ارج نهادن به مقام مشتریان وفادار و همچنین تقدیر از خریداران محصولات خود اقدام به برگزاری جشنواره بزرگ نوروزی نموده است. در این جشنواره که از تاریخ ۲۸ بهمن ماه ۹۳ آغاز شده , هر هفته به ۲۰ برنده خوش شانس ،۲۰ تبلت ایسوس به قید قرعه اهدا خواهد شد.

برای شرکت در این جشنواره و حضور در قرعه کشی هفتگی ,کاربران محترم می بایست به سایت www.asus-festival.com مراجعه نموده و اطلاعات مورد نیاز را ثبت نمایند. لازم به ذکر است تنها مشتریانی می توانند در این جشنواره شرکت نمایند که یکی از محصولات تبلت، نوت بوک، کامپیوتر بدون کیس(All-in-One)،کامپیوتر رومیزی(Desktop) ایسوس را از تاریخ ۲۸ بهمن تا پایان فروردین سال ۹۴ خریداری نمایند.
ضمنا کلیه مشتریان محترم در تمامی قرعه کشی های هفتگی شانس برنده شدن خواهند داشت و هیچ محدودیتی از لحاظ تاریخ ثبت نام وجود نخواهد داشت.