جامع نیوز:حوزه فعالیت بانک مسکن حوزه با اهمیت و با ارزشی است که از طریق آن بسیاری از افراد صاحب خانه شده اند. به گزارش جامع نیوز:مرتضی روزبه، استاندار قزوین دردیدار با دکتر محمدهاشم بت شکن مدیرعامل بانک مسکن با بیان این مطلب گفت: با توجه به شرایط موجود باید روند این حرکت را توسعه […]

جامع نیوز:حوزه فعالیت بانک مسکن حوزه با اهمیت و با ارزشی است که از طریق آن بسیاری از افراد صاحب خانه شده اند.
به گزارش جامع نیوز:مرتضی روزبه، استاندار قزوین دردیدار با دکتر محمدهاشم بت شکن مدیرعامل بانک مسکن با بیان این مطلب گفت: با توجه به شرایط موجود باید روند این حرکت را توسعه و گسترش دهیم تا مساله مسکن برای مردم به موضوعی آرام بخش تبدیل شود و کسی از فقدان مسکن رنج نبرد.
وی افزود: خدمات رسانی به مناطق دارای مسکن مهر باید بیشتر شود تا آرامش و رفاه بیشتری را برای ساکنان آن فراهم کند و هر چقدر خدمات بیشتر شود مردم احساس رضایت مندی بیشتری خواهند کرد.
دکتر بت شکن مدیرعامل بانک مسکن نیز طی سخنانی گفت: کمترین میزان معوقه های بانکی در کشور مربوط به بانک مسکن است و این بانک را باید مردمی ترین بانک کشور محسوب کرد.
وی با اعلام اینکه ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب مسکن مهر توسط بانک مسکن در سطح کل کشور مدیریت می شود، اظهارداشت: از این تعداد ۵۴ هزار واحد در استان قزوین احداث شده که تاکنون ۴۴ هزار واحد آن واگذار شده و ۱۱ هزار واحد باقی مانده نیز تا سال آینده واگذار خواهد شد و هدف این است که تا پایان سال ۹۴ پروژهای باقی مانده تکمیل شود.
مدیرعامل بانک مسکن، با ارزیابی مثبت از عملکرد مدیریت شعب استان قزوین یادآور شد: از لحاظ عملکرد، بانک مسکن استان قزوین در ۶ ماهه ابتدای سال جاری از حیث جذب منابع و ارائه تسهیلات جزو استان های برتر کشور شد .