جامع نیوز:سامسونگ الکترونیکس در سه ماهه چهارم سال گذشته میلادی در مقایسه با سه ماهه دوم، ۱۱ درصد افزایش درآمد داشته است. بر اساس گزارش رسمی این شرکت، درآمد سامسونگ در این سه ماه ۵۲.۷۳ تریلیون وان کره اعلام شده است. بر اساس بررسی‌های انجام شده، یکی از عوامل اصلی رشد درآمد سامسونگ در سه […]

جامع نیوز:سامسونگ الکترونیکس در سه ماهه چهارم سال گذشته میلادی در مقایسه با سه ماهه دوم، ۱۱ درصد افزایش درآمد داشته است. بر اساس گزارش رسمی این شرکت، درآمد سامسونگ در این سه ماه ۵۲.۷۳ تریلیون وان کره اعلام شده است.
بر اساس بررسی‌های انجام شده، یکی از عوامل اصلی رشد درآمد سامسونگ در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۴، راه‌حل‌هایی است که از طریق محصولات متنوع به مخاطبان ارائه شده است. تقاضای گسترده و مداوم در بخش محصولات حافظه‌ای از عوامل تاثیرگذار بر این رشد بوده‌اند. همچنین بخش محصولات حافظه‌ای در سه ماهه چهارم ۲۰۱۴ شاهد تقاضای گسترده برای رم‌های از جمله دی‌.دی.‌آر.تری (DDR4) بود که در حال حاضر در پلتفرم‌های سرورهای جدید و مراکز دیتا مورد استفاده قرار می‌گیرند.
در بخش محصولات صوتی و تصویری، نرخ رشد تلویزیون‌های یو.اچ.دی (UHD)و منحنی (Curved)، از نرخ رشد کل بازار تلویزیون در سال ۲۰۱۴ پیشی گرفت و فروش کلی تلویزیون در این سه ماهه نسبت به سه ماهه قبل ۴۰ درصد افزایش داشت. پیش‌بینی سامسونگ در این بخش، گسترش تقاضا برای سری‌ تلویزیون‌های یو.اچ.دی (UHD) و دارای انحنا در کنار معرفی تلویزیون اس.یو.اچ.دی (SUHD) و تلویزیون‌های هوشمند تایزن است که موجب تثبیت رهبری بیش از پیش این شرکت، در بازار جهانی محصولات صوتی تصویری خواهد شد.
سامسونگ همچنین پیش‌بینی می‌کند که به دلیل گسترش بازار تلفن‌های هوشمند در بازارهای جدیدی همچون چین و هند و نیز توسعه سرویس‌های ۴جی (۴G) در سراسر دنیا، بخش موبایل و فناوری اطلاعات در سال ۲۰۱۵ شاهد رشدی فزاینده باشد. سامسونگ قصد دارد با معرفی محصولات متفاوت، طراحی‌ نوآورانه و ویژگی‌های متنوع، باعث ایجاد رقابت و افزایش فروش تلفن‌های هوشمند در بازار شود و در عین حال کارآیی محصولات خود را از طریق تحقیق، توسعه و بازاریابی ارتقا دهد تا بتواند موجبات رضایت مخاطبانش را فراهم کند.
سامسونگ ضمن اعلام این خبر از ادامه راه با تکیه بر زیر‌ساخت‌های مستحکم موجود به منظور تحقق رشدی مستمر در سال ۲۰۱۵ نیز خبر داد./