جامع نیوز:با حضور یوسف مرتضایی عضو هیات مدیره بانک مسکن و به مناسبت گرامیداشت ایام ا… دهه فجر مدرسه شهدای بانک مسکن در استان خراسان جنوبی افتتاح شد. به گزارش جامع نیوزاز بانک مسکن ،در این مراسم یوسف مرتضایی عضو هیات مدیره بانک طی سخنانی با ابراز خرسندی از افتتاح این مدرسه گفت: به یاری […]

جامع نیوز:با حضور یوسف مرتضایی عضو هیات مدیره بانک مسکن و به مناسبت گرامیداشت ایام ا… دهه فجر مدرسه شهدای بانک مسکن در استان خراسان جنوبی افتتاح شد.
به گزارش جامع نیوزاز بانک مسکن ،در این مراسم یوسف مرتضایی عضو هیات مدیره بانک طی سخنانی با ابراز خرسندی از افتتاح این مدرسه گفت: به یاری خدا و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته بانک مسکن به صورت گسترده علاوه بر کمک به رشد اقتصادی کشور در حوزه های اجتماعی و فرهنگی نیز در حال فعالیت است .
وی گفت : به زودی شاهد بهره برداری از ۳ مدرسه دیگر در استان‌های آذربایجان غربی، شرقی و سیستان و بلوچستان و بهره‌برداری از یک آموزشگاه ۵ کلاسه در منطقه بشاگرد استان هرمزگان خواهیم بود .
مرتضایی در ادامه سخنان خود با اشاره به عملکرد بانک مسکن در استان خراسان جنوبی افزود: : مدیریت شعب استان خراسان جنوبی تاکنون تعداد ۱۶۰۷۲ فقره تسهیلات مسکن مهر به مبلغ ۱۶۶ میلیارد ریال به منظور آماده سازی و تعداد ۳۷۱۷۵ فقره تسهیلات مسکن مهر به مبلغ ۶.۹۷۴ میلیارد ریال به منظور ساخت واحدها به متقاضیان معرفی شده از سوی اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و در قالب های انفرادی ، گروههای ساخت ، تعاونی های مسکن و تفاهم نامه های سه جانبه پرداخت کرده است.
عضو هیات مدیره بانک مسکن یادآور شد : تاکنون ۹۱ درصدسهم الشرکه مربوط به تسهیلات ساخت مسکن مهر و ۹۴ درصد سهم الشرکه مربوط به تسهیلات روستایی در استان خراسان جنوبی پرداخت گردیده و ۷۵ درصد تسهیلات پرداختی در زمینه مسکن مهر نیز فروش اقساطی شده است که این نتیجه تلاش همکاران مدیریت شعب استان خراسان جنوبی است
بیکی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان خراسان جنوبی نیز طی سخنانی تلاش و همت مدیران بانک مسکن را در خصوص ایفای نقش مسوولیت اجتماعی و کمک به مناطق محروم کشورستود و مدرسه سازی را چراغ پرفروغی دانست که خاموشی ندارد و همگان از نور و روشنایی اش بهره می برند .
گفتنی است؛ مدرسه شهدای بانک مسکن در استان خراسان جنوبی با مساحتی حدود ۱۲۰۰ متر مربع و زیر بنای ۷۴۷ متر مربع از محل اعتبارات بانک مسکن با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ر۳ میلیون ریال و با مشارکت اداره کل نوسازی و مدارس خراسان جنوبی احداث شده است .