جامع نیوز:رئیس کل سازمان خصوصی سازی در نشست خبری که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور نمایندگان رسانه های گروهی برگزار شد تاکید کرد: کلیه مزایده های این سازمان در نهایت امنیت، دقت و شفافیت برگزار می شود. به گزارش جامع نیوز، میرعلی اشرف پوری حسینی با بیان این مطلب اظهار داشت: […]

جامع نیوز:رئیس کل سازمان خصوصی سازی در نشست خبری که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور نمایندگان رسانه های گروهی برگزار شد تاکید کرد: کلیه مزایده های این سازمان در نهایت امنیت، دقت و شفافیت برگزار می شود.
به گزارش جامع نیوز، میرعلی اشرف پوری حسینی با بیان این مطلب اظهار داشت: هیچ گونه تخلفی در مزایده های سازمان خصوصی سازی صورت نگرفته و بهتر است خریداران بوسیله اعمال تغییرات در قیمت بطور سالم با هم رقابت کنند.
وی در خصوص تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از دولت گفت: مجلس بیشتر نگران اعضای هیات مدیره سهام عدالت در شرکتهای سرمایه پذیر بوده و تحقیق و تفحص ابزاری برای ارتباط بیشتر مجلس و دولت برای بررسی و برطرف کردن اشکالات سهام عدالت می باشد.
پوری حسینی در خصوص تعداد تقاضای واصله مزایده استقلال و پیروزی گفت: تا ساعت ۱۴ روز شنبه ۲۷ بهمن ماه سال جاری هیچ گونه اطلاع رسانی در خصوص اطلاعات مربوط به تقاضاها صورت نخواهد گرفت.
وی ادامه داد: از رسانه های گروهی درخواست کرد برای برگزاری سالم این مزایده مهم از طرح اینگونه سوالات جدآ خودداری نمایند.
رئیس سازمان خصوصی سازی تصریح کرد: می توانیم ادعا نمائیم ۹۰ درصد واگذاری های ما به بخش خصوصی واقعی واگذار شده است.
وی با بیان اینکه بخش خصوصی برای رشد و توسعه توانمندی های خود ابزارهای متنوعی در اختیار دارد گفت: سازمان خصوصی سازی از طریق پلکانی کردن اقساط مشوق هایی را برای بخش خصوصی قائل شده است.