جامع نیوز:مدیرعامل بانک شهر، تلاش در جهت رفع مشکلات کلانشهرها را از دلایل اصلی سفرهای مدیران این بانک دانست و افزود: در مدت زمان اخیر، نقش‌آفرینی خوبی در این زمینه صورت گرفته است. به گزارش جامع نیوز، دکتر حسین محمدپورزرندی در سفر به شهر خرم‌آباد در دیدار با مهندس یحیی عیدی‌بیرانوند و اعضای شورای اسلامی […]

جامع نیوز:مدیرعامل بانک شهر، تلاش در جهت رفع مشکلات کلانشهرها را از دلایل اصلی سفرهای مدیران این بانک دانست و افزود: در مدت زمان اخیر، نقش‌آفرینی خوبی در این زمینه صورت گرفته است.
به گزارش جامع نیوز، دکتر حسین محمدپورزرندی در سفر به شهر خرم‌آباد در دیدار با مهندس یحیی عیدی‌بیرانوند و اعضای شورای اسلامی استان لرستان، ضمن تبریک به مناسبت انتصاب ایشان به عنوان شهردار خرم آباد، با بررسی زمینه‌های همکاری طرفین، اظهار کرد: حضور مدیران بانک شهر در شهرهای مختلف و برگزاری نشست‌های تخصصی با شهرداری‌ها، علاوه بر اعلام آمادگی در جهت توسعه همکاری‌های دو طرف به نوعی نیازسنجی شهرداری‌ها به عنوان مشتریان هدف این بانک است.
وی افزود: معرفی خدمات اختصاصی و کارآمد بانک شهر در حوزه مدیریت شهری به شهرداری‌ها و آگاهی مدیران بانک از خدمات مورد نیاز برای رفع مشکلات شهرها، طرحی است که در یک سال گذشته در تمام کشور به اجرا در آمده است.
پورزرندی خاطرنشان کرد: توانایی بانک شهر به عنوان تخصصی‌ترین بانک در حوزه مدیریت شهری است و حضور مدیران این بانک در شهرهای مختلف کشور، زمینه‌ساز توسعه و تداوم فعالیت بیشتر میان این بانک و شهرداری‌های کل کشور است.
وی از آمادگی بانک شهر برای همکاری با همه شهرداری‌ها به ویژه شهرداری خرم‌آباد، خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا تعاملات و توسعه همکاری‌های بانک شهر و شهرداری خرم‌آباد، در مدت زمان کوتاهی بتواند در آبادانی و ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان تاثیر خود را نشان دهد‌.
مدیرعامل بانک شهر در ادامه، استقرار شهر هوشمند، الکترونیکی شدن خدمات شهری به شهروندان، ارائه خدمات کارت شهروندی، استفاده شهروندان از پرداخت آسان به ویژه در حوزه حمل و نقل شهری و صدور انواع ضمانت‌نامه‌ها را از جمله خدمات اختصاصی بانک شهر در حوزه مدیریت شهری عنوان کرد.
همچنین در این نشست، شهردار خرم‌آباد نیز با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام این شهرداری، مشکلات مالی را از اصلی‌ترین موانع پیش رو در اجرای پروژه‌ها در شهرداری‌های مختلف کشور دانست و بر لزوم تامین بودجه مورد نیاز آن تاکید کرد.
وی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم در مسیر پیشرفت کلانشهرها گام برداریم، فقط عوارض شهری پاسخگوی این نیاز نیست و قطعاً بهره‌گیری از سرمایه‌گذاری و خدمات و امکانات بانک شهر، می‌تواند رکن مهمی در مدیریت شهری محسوب شود و ابراز امیدواری کرد تا این همکاری متقابل، تداوم داشته باشد.
بر این اساس، علی جهان‌آرا، رئیس شورای اسلامی شهر و حبیب‌الله خجسته‌پور، فرماندار خرم‌آباد نیز در این جلسه به ارائه توضیحاتی در خصوص مسائل خرم‌آباد پرداختند.