جامع نیوز: آژندسرویس ارائه دهنده خدمات پس از فروش محصولات لوازم شخصی پاناسونیک در ایران، تنها اسپانسر کنسرت موسیقی چارتار در اسفندماه ۱۳۹۳ شد. به گزارش جامع نیوزسعیدکاسکومدیرروابط عمومی آژند سرویس گفت: با توجه به حضور طولانی برند پاناسونیک در ایران، این‌بار، این برند تصمیم دارد همراه با آژندسرویس در کنار گروه جوان چارتار که […]

جامع نیوز: آژندسرویس ارائه دهنده خدمات پس از فروش محصولات لوازم شخصی پاناسونیک در ایران، تنها اسپانسر کنسرت موسیقی چارتار در اسفندماه ۱۳۹۳ شد.
به گزارش جامع نیوزسعیدکاسکومدیرروابط عمومی آژند سرویس گفت: با توجه به حضور طولانی برند پاناسونیک در ایران، این‌بار، این برند تصمیم دارد همراه با آژندسرویس در کنار گروه جوان چارتار که تنها با آلبوم «باران تویی» توانسته گوی سبقت را از دیگر گروه‌های موسیقی برباید، به سلایق مشتریان و مخاطبان خود اهمیت داده و این بار از راه موسیقی دل آن ها را به دست آورد.
ویافزود:آژند سرویس که عرضه محصولاتی از قبیل ریش تراش، ماشین اصلاح، اپیلاتور، اتوموهای پاناسونیک با آخرین تکنولوژی های روز دنیا را در دستور کار خود دارد، امید دارد، ین بار با معرفی محصولات خود در کنسرت چارتار انتخاب هوشمندانه ای داشته باشد.
گفتنی است، گروه چارتار متشکل از چهار هنرمند جوان کشورمان است که در حوزه موسیقی تلفیقی پاپ و سنتی و سبکی نزدیک به ترنس توانسته‌اند در بین جوانان و میانسالان محبوبیت زیادی را کسب کنند و همچین در تمامی کنسرت‌هایی که تا کنون برگزار کرده‌اند بلیط‌های آن به طور بی‌سابقه‌ایی در همان روزهای نخست تمام شده است.
کنسرت گروه چارتار با حمایت پاناسونیک در تاریخ‌های ۹، ۸، ۳، ۲ اسفندماه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار میگردد.
همچنین آژندسرویس در راستای حمایت از هواداران خود کمپینی را راه اندازی کرده است تا مراجعه کنندگان به سایت www.azhandservice.com و عضویت در کلوب هواداران از بن تخفیف ۵ % خرید کالا و همچنین شرکت در قرعه‌کشی ۵ بلیط رایگان کنسرت اسفندماه چارتار برخواردار شوند.