جامع نیوز:فاز اول بزرگترین مجتمع گردشگری ، اقامتی ، تجاری و توریستی کشور ، ۲۱ اسفند ماه امسال با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور ، افتتاح می شود . به گزارش جامع نیوزاین مطلب را احد عظیم زاده ، بنیان گذار بزرگترین مجتمع گردشگری ، […]

جامع نیوز:فاز اول بزرگترین مجتمع گردشگری ، اقامتی ، تجاری و توریستی کشور ، ۲۱ اسفند ماه امسال با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور ، افتتاح می شود .
به گزارش جامع نیوزاین مطلب را احد عظیم زاده ، بنیان گذار بزرگترین مجتمع گردشگری ، اقامتی ، تجاری و توریستی کشور اعلام کرد و گفت : فاز اول این مجموعه ، در قالب پروژه تجاری قو الماس خاور میانه ۲۱ اسفند ماه امسال و با حضور مسئولان ارشد کشوری ، مقامات عالیرتبه ملی ، جمعی از سفیران ، میهمانان خارجی و شماری از مقامات استانی رونمائی می شود .
وی هدف از تأسیس و راه اندازی پروژه قو الماس خاورمیانه در سلمانشهر ( متل قو ) استان مازندران را با توجه به شرایط منحصر به فرد اقلیمی شمال کشور ، رونق صنعت توریسم و گردشگری ، ایجاد فضائی مجهز ، رقابتی و پیشرفته با هدف جذب گردشگر داخلی و خارجی و معرفی صنایع دستی متنوع و ارزشمند مناطق مختلف کشورمان به گردشگران و بازدیدکنندگان دانست و گفت : آنچه در این راستا علاوه بر جذب گردشگران داخلی و خارجی از اهمیت بسزائی برخوردار است ایجاد اشتغال مستقیم برای بیش از دو هزار نفر از جوانان ایران اسلامی است .
احد عظیم زاده تصریح کرد : فاز اول پروژه قو الماس خاورمیانه شامل ۴۸۶ واحد تجاری است که که در سه طبقه ، با فضائی کاملأ مدرن ، طراحی ، اجرا و ساخته شده است .
وی با اشاره به اینکه در مجتمع تجاری پروژه قو الماس خاورمیانه برندهای مطرح و مشهور دنیا حضوری فعال خواهند داشت ، اضافه کرد : در این مجموعه ی عظیم ، علاوه بر ۱۹ فست فود و هایپر مارکت به متراژ حدود ۲۰۰۰ متر مربع ، مجموعه ای چشم نواز و امکانات ویژه ، جهت پذیرائی و رفاه حال مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده است .
احد عظیم زاده در پایان افزود : فازهای بعدی پروژه قو الماس خاورمیانه ، شامل دو برج مسکونی و هتل مجلل ۵ ستاره دولوکس بین المللی به همراه مجتمع ورزشی و امکانات ویژه تفریحی و گردشگری ساحلی در آینده ای نه چندان دور به بهره برداری خواهد رسید .