جامع نیوز:کمپین تبلیغات نوروزی بانک شهر با شعار “شهر تعطیل نیست”، در سطح شهرهای بزرگ کشور، به صورت گسترده اکران شد. به گزارش جامع نیوزاز بانک شهر، بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی این مرکز، کمپین تبلیغاتی بانک شهر از ۲۵اسفندماه سال‌جاری با شعار “شهر تعطیل نیست”، فصلی نو در تبلیغات این بانک را […]

جامع نیوز:کمپین تبلیغات نوروزی بانک شهر با شعار “شهر تعطیل نیست”، در سطح شهرهای بزرگ کشور، به صورت گسترده اکران شد.
به گزارش جامع نیوزاز بانک شهر، بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی این مرکز، کمپین تبلیغاتی بانک شهر از ۲۵اسفندماه سال‌جاری با شعار “شهر تعطیل نیست”، فصلی نو در تبلیغات این بانک را آغاز کرد.
بر این اساس، کمپین جدید تبلیغاتی بانک شهر با محوریت برجسته‌سازی کارکرد شبانه‌روزی پیشخوان‌های شهرنت است که به تازگی توسط این بانک در سطح شهرهای بزرگی مانند تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز و … راه‌اندازی و گستره آن با شعار(Slogan) اختصاصی این کمپین در چند ماه آینده، بر اساس زمان‌بندی به سایر شهرهای در برنامه خواهد رسید‌.
مدیر مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر با اشاره به اهداف راهاندازی این کمپین، اظهار کرد: این یک کمپین کوتاه‌مدت در راستای حساس کردن مخاطبان و شهروندان نسبت به کارکردها و مزیت‌‌های پیشخوان شهرنت است که می‌تواند نقش مهمی در زندگی روزمره آنان داشته باشد.
وی با بیان این ‌که موفقیت این طرح، در گرو میزان تلاش همکاران بانک در نشر و تشریح خوب آن برای شهروندان و مشتریان است، افزود: امروز پیشخوان‌های شهرنت با امکان ارائه خدمات بانکی خودپرداخت، خوددریافت و صدور کارت‌های هدیه، در کنار ایجاد بستر مستقیم صوتی و تصویری با رئیس شعبه‌های مجازی بانک در ۲۴ساعت شبانه‌روز، خدمتی است که موجب می‌شود مجموعه شهر که استعاره از نام تجاری بانک شهر است، به معنای واقعی امکان خدمات‌دهی به شهروندان را در همه شبانه‌روز داشته باشد‌.
فخیمی خاطرنشان کرد: در همین راستا و برای نشر گسترده‌تر کمپین “شهر تعطیل نیست”، همزمان با پخش در رسانه‌های ارتباط‌جمعی از جمله مطبوعات، شبکه‌های سراسری صدا و سیما، تابلوهای محیطی و شهری از فضای شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر تلفن‌همراه مانند وایبر و واتساپ نیز استفاده خواهد شد که موفقیت در این مسیر مستلزم همراهی همکاران بانک، مشتریان و شهروندان علاقه‌مند است.
وی در ادامه تصریح کرد: علاقه‌مندان به همیاری در این کمپین، می‌تواند با مراجعه به سایت اینترنتی بانک- بخش درباره ما- کمپین تبلیغاتی”شهر تعطیل نیست”، اطلاعات موردنظر شامل فایل‌های تشریحی کمپین، تصاویر و تیزر ساخته شده را دریافت و به گرو‌ه‌ها و کابران مورد نظر خود ارسال کنند.
مدیر مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر همچنین ابراز امیدواری کرد تا با همیاری و تبلیغ فرد به فرد که در اثر همدلی سازمانی و اجتماعی شکل خواهد گرفت، این‌ بار تبلیغات بانک شهر با هم‌افزایی گروهی، اثربخشی بیشتر در سطح گسترده‌تری داشته باشد.