جامع نیوز:بانک رفاه کارگران عنوان کارآفرین برتر را از پنجمین جشنواره سالانه تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور دریافت کرد. به گزارش جامع نیوزاز بانک رفاه کارگران، در این جشنواره که ۱۷ اسفند ماه سالجاری با هدف تجلیل از تمامی کارآفرینان کشور و تاکید بر جایگاه والای شان، در محل دانشگاه شهید […]

جامع نیوز:بانک رفاه کارگران عنوان کارآفرین برتر را از پنجمین جشنواره سالانه تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور دریافت کرد.
به گزارش جامع نیوزاز بانک رفاه کارگران، در این جشنواره که ۱۷ اسفند ماه سالجاری با هدف تجلیل از تمامی کارآفرینان کشور و تاکید بر جایگاه والای شان، در محل دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد با اهدای تندیس جشنواره و لوح تقدیر از بانک رفاه کارگران قدردانی به عمل آمد.
در این جشنواره که با حضور رییس سازمان انرژی اتمی، قائم مقام وزیر کار و رفاه امور اجتماعی، کارآفرینان برتر کشور، تولید کنندگان، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران بانک رفاه کارگران برگزار شد، سخنرانان به ارائه مطالبی درخصوص موضوع اشتغالزایی و راه های پیشرفت کشور در عرصه اقتصادی پرداختند و در ادامه مراسم از تعدادی کارآفرین و مدیران اشتغالزایی و نخبگان عرصه تولید تجلیل به عمل آمد.