جامع نیوز:بانک سامان در چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری در حوزه ارایه خدمات بانکداری الکترونیک، گواهینامه اهتمام به کیفیت را دریافت کرد. به گزارش جامع نیوز، مهدی قرهی معاون اجرایی بانک سامان با اعلام این خبر اظهار داشت: در مراسم پایانی جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات که با حضور جمعی […]

جامع نیوز:بانک سامان در چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری در حوزه ارایه خدمات بانکداری الکترونیک، گواهینامه اهتمام به کیفیت را دریافت کرد.

به گزارش جامع نیوز، مهدی قرهی معاون اجرایی بانک سامان با اعلام این خبر اظهار داشت: در مراسم پایانی جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات که با حضور جمعی از مقامات و مدیران ارشد حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در هتل المپیک تهران برگزار شد، گواهینامه اهتمام به کیفیت در ارایه خدمات بانکداری الکترونیک با امضاء و تأیید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس شورای سیاست‌گذاری به بانک سامان اعطاء شد.
معاون اجرایی بانک سامان درباره اهمیت این جایزه گفت: در این دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری، از میان ۵۵ شرکت دولتی و خصوصی ثبت‌نام کرده در فرآیند جایزه، تنها ۲۰ شرکت موفق به کسب امتیازهای لازم جهت رتبه‌بندی در سطوح جایزه شدند.

قرهی گفت: جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران(ICTINQA) توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پایه‌گذاری شده و سالانه بر اساس مدل ملی ارزیابی کیفیت ایران، جهت شناسایی واحدهای برتر در زمینه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات و انتخاب و معرفی برترین‌ها برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این جایزه دارای سطوح گواهی‌نامه اهتمام به کیفیت، تقدیرنامه اشتهار به کیفیت و تندیس است.