جامع نیوز: بانک پاسارگاد در بیستمین همایش ملی انجمن متخصصان محیط زیست ایران، که با محور« توسعه پایدار و محیط زیست چالش‌ها و راهکارهای ملی و منطقه‌ای ( ارزیابی برنامه‌های توسعه)» برگزار شد، موفق به کسب عنوان حامی محیط‌زیست در کشور شد. به گزارش جامع نیوزاز بانک پاسارگاد، در این همایش که در دانشگاه آزاد […]

جامع نیوز: بانک پاسارگاد در بیستمین همایش ملی انجمن متخصصان محیط زیست ایران، که با محور« توسعه پایدار و محیط زیست چالش‌ها و راهکارهای ملی و منطقه‌ای ( ارزیابی برنامه‌های توسعه)» برگزار شد، موفق به کسب عنوان حامی محیط‌زیست در کشور شد.
به گزارش جامع نیوزاز بانک پاسارگاد، در این همایش که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، دکتر لاریجانی رییس مجلس‌شورای‌اسلامی، دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مدیران و مسئولان حضور داشتند.
در این مراسم بانک‌پاسارگاد به عنوان تنها سازمانی که گام‌های موثری در جهت حفظ محیط‌زیست و همچنین فرهنگ‌سازی برای این امر مهم برداشته‌است، مورد تقدیر قرار گرفت و تندیس و لوح تقدیر این همایش را از آن خود کرد. در بخشی از این لوح‌تقدیر آمده‌است: ” اهتمام به حفظ محیط‌‌زیست موهبتی است الهی که در جای‌جای قرآن‌کریم مورد تاکید قرار گرفته‌است. این لوح یادبود به پاس تلاش ارزشمند جنابعالی و سازمان متبوع در ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست تقدیم حضور می‌گردد.”
گفتنی است بانک‌پاسارگاد، به عنوان یک بانک‌سبز و در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، پاسداری و حفاظت از محیط‌زیست را در زمره مهم‌ترین رسالت‌ها و مسئولیت‌های خود می‌داند و اعتقاد دارد به عنوان یک سازمان مالی و اقتصادی با اقداماتی همچون ترویج فرهنگ بهره‌مندی از بانکداری‌مجازی و بانکداری‌الکترونیک، برگزاری دوره‌های آموزش بانکداری‌الکترونیک به هزینه خود در سازمان‌ها و شعبه‌ها، تامین امنیت و ایمنی بیشتر مشتریان، ارایه تسهیلات لازم به دسته‌ها و گروه‌های مردمی حامی محیط‌زیست، توجه ویژه به فرهنگ‌سازی در این مورد و … می‌تواند در این مسیر تاثیرگذار باشد.