جامع نیوز:گوشی هوشمند GALAXY Note Edge یکی از محصولات پرطرفدار و منحصربه‌فرد از خانواده نوت‌هاست. این گوشی که برای اولین بار در مراسم ایفا (IFA) در شهر برلین رونمایی شد، به تازگی به طور رسمی وارد بازار ایران شده است. مهم‌ترین ویژگی GALAXY Note Edge، خمیده بودن یک سمت آن است. این فناوری منحصربه‌فرد علاوه […]

جامع نیوز:گوشی هوشمند GALAXY Note Edge یکی از محصولات پرطرفدار و منحصربه‌فرد از خانواده نوت‌هاست. این گوشی که برای اولین بار در مراسم ایفا (IFA) در شهر برلین رونمایی شد، به تازگی به طور رسمی وارد بازار ایران شده است. مهم‌ترین ویژگی GALAXY Note Edge، خمیده بودن یک سمت آن است. این فناوری منحصربه‌فرد علاوه بر ظاهری زیبا و متفاوت، امکان بهره‌گیری از ویژگی‌های متفاوتی از جمله دسترسی به برنامه‌های پرکاربرد در هر زمان را فراهم کرده است. حتی می‌توان پیام‌ها و تماس‌ها را در حال کار کردن با دیگر اپلیکشین‌ها، از طریق این صفحه کناری دریافت کرد. پنل‏های کاربردی متنوعی جهت استفاده روی صفحه کناری در Galaxy Apps موجود است که می‏توان از طریق حساب کاربری سامسونگ آن‏ها را بارگذاری کرد.
گوشی GALAXY Note Edge با صفحه‌نمایش Quad HD 5.6 اینچی Super AMOLED و رزولوشن ۱۶۰۰ x 2560 pixels جزئیات را دقیق، واضح و فراتر از محدودیت‌های چشم انسان نشان می‌دهد. ویژگی Smart OIS نیز باعث می‌شود هنگام عکاسی در محیط‌های کم‌نور یا هنگام زوم یا فیلم‌برداری، لرزش کم‌تری به وجود بیاید.
کار کردن با قلم S pen روی GALAXY Note Edge تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش است. به کمک ویژگی Smart Select می‌توان چندین متن و تصویر را کپی کرد و از طریقAir Command محتویات موردنظر را ذخیره و در صورت نیاز به اشتراک گذاشت. علاوه بر این، طراحی جدید حالت چند پنجره‌ای (Multi Window) نیز کاربری گوشی را آسان و سریع‌تر کرده است. چراکه به راحتی می‌توان حالت نمایش را از تمام صفحه به دو صفحه همزمان تغییر داد.
گوشی هوشمند GALAXY Note Edge بسیار سریع شارژ می‌شود، به طوری که به کمک شارژر ۹ ولتی این محصول، برای شارژ کامل آن تنها ۱۰۰ دقیقه زمان لازم است./