جامع نیوز:«عباس رجایی، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی» در نامه‌ای خطاب به «حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران» بابت عملکرد «رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی» تشکر کرد. به گزارش روابط‌عمومیامع نیوزاز بانک کشاورزی، در این نامه که افزون بر رئیس جمهور خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی و همچنین […]

جامع نیوز:«عباس رجایی، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی» در نامه‌ای خطاب به «حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران» بابت عملکرد «رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی» تشکر کرد.

به گزارش روابط‌عمومیامع نیوزاز بانک کشاورزی، در این نامه که افزون بر رئیس جمهور خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی و همچنین رئیس بانک مرکزی نیز نوشته شده، آمده‌است که بدین وسیله از زحمات بی‌دریغ جناب آقای دکتر مرتضی شهیدزاده مدیرعامل محترم بانک کشاورزی که علی‌رغم مضایق و محدودیت‌های منابع نسبت به پرداخت به‌موقع تسهیلات خریدهای تضمینی محصولات کشاورزی به سازمان مرکزی تعاون روستایی به عنوان دستگاه مباشر اقدام نموده‌اند و موجبات خرسندی بخشی از کشاورزان زحمتکش را در روزهای پایانی سال فراهم ساخته‌اند، قدردانی و تشکر نموده خواهشمند است دستور فرمایید به نحو مقتضی از زحمات ایشان و همکارانشان تقدیر و تشکر به‌عمل آید.

گفتنی است متعاقب این رویداد «دکتر مرتضی شهید‌زاده» در نامه‌ای جداگانه خطاب به «عباس رجایی» ضمن تبریک سال نو نوشت: «به مصداق لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق از ابراز محبت آن برادر بزرگوار نسبت به خدمتگزاران نظام و مردم، تشکر و قدردانی می‌کنم. خدمت در چنین نظام و به چنین مردمان حق‌شناس و گران‌سنگی و خرسندی آنان بالاترین موهبتی است که خداوند متعال به بندگانش عطا فرموده‌است.»