جامع نیوز:در مراسم اختتامیه چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فنآوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران (ICTINQA) که اسفندماه سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار شد، بانک آینده، موفق به دریافت تقدیرنامه «سطح اشتهار به کیفیت یک ستاره» شد. در چهارمین دوره جایزه کیفیت ارتباطات و فنآوری اطلاعات، بانک آینده با تمرکز بر ارائه […]

جامع نیوز:در مراسم اختتامیه چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فنآوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران (ICTINQA) که اسفندماه سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار شد، بانک آینده، موفق به دریافت تقدیرنامه «سطح اشتهار به کیفیت یک ستاره» شد.
در چهارمین دوره جایزه کیفیت ارتباطات و فنآوری اطلاعات، بانک آینده با تمرکز بر ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی، موفق شد، در سطحی بالاتر از دیگر بانک‌های حاضر در این دوره، تقدیرنامه «سطح اشتهار به کیفیت یک ستاره» را به خود اختصاص دهد.
در همین راستا و به‌منظور دست‌یابی به چنین جایگاهی، بانک آینده تاکنون توانسته است، پروژه‌های حائز اهمیّتی را در حوزه بانکداری الکترونیکی، نظیر: «استقرار نظام مدیریت دانش»، «مدیریت برنامه‌ریزی و اثربخشی عملیاتی با استفاده از کارت امتیازی متوازن»، «کانون ارزیابی و توسعه مدیران» و «نظام هزینه کیفیت» را عملیاتی نموده و در جهت ارزش‌آفرینی برای ذینفعان بانک آینده، از آنان، بهره‌برداری نماید.
شایان ذکر است؛ «جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فنآوری اطلاعات»، یکی از جوایز معتبر در زمینه تعالی سازمانی و مدیریت کیفیتِ محصول در کشور است که از سال ۱۳۸۹، به‌صورت سالانه و تحت نظارت وزارت ارتباطات وفنآوری اطلاعات، سازمان‌های فعال در این عرصه، به‌منظور دست‌یابی به جایزه مذکور در سطوح مختلف با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.