جامع نیوز:بانک صادرات ایران به منظور پاسخگویی بیشتر به نیاز کاربران خدمات جدیدی را بر روی سامانه همبانک(#٧١٩*) فعال سازی کرد. به گزارش جامع نیوزاز بانک صادرات ایران، این بانک منظور پاسخگویی بیشتر به نیاز کاربران و همگام با پیشرفت های نوین خدمات جدیدی را بر روی سامانه همبانک(#٧١٩*) فعال سازی کرد. براساس این گزارش […]

جامع نیوز:بانک صادرات ایران به منظور پاسخگویی بیشتر به نیاز کاربران خدمات جدیدی را بر روی سامانه همبانک(#٧١٩*) فعال سازی کرد.
به گزارش جامع نیوزاز بانک صادرات ایران، این بانک منظور پاسخگویی بیشتر به نیاز کاربران و همگام با پیشرفت های نوین خدمات جدیدی را بر روی سامانه همبانک(#٧١٩*) فعال سازی کرد.
براساس این گزارش مشتریان این بانک که دارای سیم کارت همراه اول می باشند در اقصی نقاط کشور می توانند با
شماره گیری #٧١٩* علاوه بر خدماتی از قبیل: مانده کارت، سه گردش آخر کارت، خرید شارژ سیم کارت اعتباری، پرداخت قبوض و مدیریت کارت‌ها از خدمات جدیدی همچون: سرویس های مبتنی بر حساب، پرداخت اقساط، استعلام چک، اعلام کد شبا، آسان تر و سریع تر از سایر درگاهها بهره مند گردند. به نحوی که استفاده از این سامانه علاوه بر سرعت و دقت بالاتر از رفت و آمدهای غیر ضروری در وقت صرفه جویی می کند.
شایان ذکر است کاربران سامانه همبانک(#٧١٩*) هر ماه حدول ۴ میلیون تراکنش موفق انجام می دهند و شاهد رشد مطلوبی در تعداد کاربران و تراکنش های مالی آنان هستیم.
گفتنی است این بانک با ٣٩٨ هزار مشتری اینترنتی با میانگین بیش از ١١ میلیون تراکنش در ماه تعداد ۴۴٠ هزار و ۵٠٠ پایانه فروش (کارتخوان) متصل به حسابهای بانک صادرات ایران با بیش از ٣٣ میلیون تراکنش در ماه و صدور بیش از ۴۴ میلیون انواع کارتهای الکترونیک به عنوان بزرگترین بانک خصوصی بورس کشور مطرح است.