جامع نیوز:مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به عدم موافقت مجلس شورای اسلامی با بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان گفت: سازمان تأمین اجتماعی از کارفرمایان دعوت می‌کند که برای تعیین تکلیف بدهی خود تا قبل از پایان سال ۹۳ به شعب مربوطه در سراسر کشورمراجعه کنند. به گزارش جامع نیوز، امیرعباس […]

جامع نیوز:مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به عدم موافقت مجلس شورای اسلامی با بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان گفت: سازمان تأمین اجتماعی از کارفرمایان دعوت می‌کند که برای تعیین تکلیف بدهی خود تا قبل از پایان سال ۹۳ به شعب مربوطه در سراسر کشورمراجعه کنند.

به گزارش جامع نیوز، امیرعباس تقی‌پور گفت: برخی از کارفرمایان محترم دارای بدهی بیمه‌ای، برای تعیین تکلیف بدهی خود منتظر تصویب این قانون بودند که با رأی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی امکان بخشودگی جرائم بیمه‌ای وجود نخواهد داشت.
مشاور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: از کارفرمایان محترم تقاضا می‌شود به منظور جلوگیری از افزایش جرائم ناشی از عدم پرداخت به موقع حق بیمه کارگران و کارکنان کارگاه یا موسسه خود تا قبل از پایان سال ۹۳ به شعب این سازمان مراجعه نمایند.
تقی‌پور گفت: شعب سازمان تأمین اجتماعی آمادگی قسط بندی بدهی‌ها را دارند.
گفتنی است سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشور با بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار کارفرما همکاری دارد و برخی از این کارفرمایان دارای بدهی بیمه‌ای هستند.
مجموع بدهی بیمه‌ای کارفرمایان سراسر کشور بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان است.