جامع نیوز: سازمان زیباسازی شهرداری تهران برای دومین بار جشنواره پلاک بهاری را با هدف زیباسازی بالکن ها و نمای ساختمان شهروندان با اختصاص ۶۰۰ میلیون ریال جایزه به بهترین تغییرات برگزار می کند. به گزارش جامع نیوز، شهروندانی که تمایل به شرکت در دومین جشنواره پلاک بهاری دارند می توانند نمای ساختمان خود را […]

جامع نیوز: سازمان زیباسازی شهرداری تهران برای دومین بار جشنواره پلاک بهاری را با هدف زیباسازی بالکن ها و نمای ساختمان شهروندان با اختصاص ۶۰۰ میلیون ریال جایزه به بهترین تغییرات برگزار می کند.

به گزارش جامع نیوز، شهروندانی که تمایل به شرکت در دومین جشنواره پلاک بهاری دارند می توانند نمای ساختمان خود را به سلیقه خود پیرایش و آرایش کنند و با ارسال عکس قبل و بعد از نمای ساختمان در بخش جایزه بزرگ ۶۰۰ میلیون ریالی این جشنواره شرکت کنند. در این بخش به ۳ نمای برتر جایزه بزرگ اهدا می شود. همچنین برای ۲۲ اثر برگزیده نیز هر نفر به جایزه ای به ارزش ۱۰ میلیون تومان درنظرگرفته شده است.

در بخش دیگر جشنواره پلاک بهاری که با هدف زیباسازی نماهای ظاهری خانه ها در نوروز ۹۴ برگزار می شود شهروندانی که توانایی تغییر نمای ساختمان خود را ندارند ولی تمایل به زیباتر ، تمیز تر و رنگین تر کردن آن دارند می توانند با ارسال و بارگذاری عکس درسایت جشنواره پلاک بهاری امکان ایجاد تغییرات و طرح های پیشنهادی هنرمندان دیگر را برای نمای ساختمان خود می دهند. در این بخش نیز که به صورت مشارکتی شهروندان پیشنهاددهنده نما و شهروندان هنرمند برگزار می شود به سه اثر برتر ۱۸۰ میلیون ریال اهدا می شود.

بخش سوم جشنواره پلاک بهاری مختص هنرمندانی ست که توانایی ساخت بخش انیمیشن و کلیپ و طراحی پوستر با موضوع بنمای زیبای ساختمان های شهر تهران در نوروز ۹۴ را دارند. در بخش انیمیشن و کلیپ نیز به نفر اول ۷۰ میلیون ریال، نفر دوم ۵۰ میلیون ریال و نفر سوم نفر سوم ۳۰ میلیون ریال اهدا می شود. طراح بهترین پوستر نمای ساختمان ها در تهران نیز برنده ۳۰ میلیون ریال خواهد شد.شهروندان و علاقه مندان برای شرکت در جشنواره پلاک بهاری تا ۱۵ اردیبهشت سال ۹۴ فرصت دارند تا عکس از نمای منازل و یا آثار هنری خود با موضوع مربوطه را در سایت www.pelakbahari.ir بارگذاری و در جشنواره شرکت کنند. امکان بارگذاری عکس های شهروندان در سایت های www.aparat.com و www.lenzor.com با هشتگ پلاک بهاری نیز فراهم است.