جامع نیوز: بانک‌پاسارگاد ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت فرارسیدن سال نو و آرزوی سلامت و موفقیت برای کلیه هم‌وطنان گرامی، ساعات کار شعبه‌های خود در روزهای پایانی سال ۱۳۹۳ را اعلام کرد. به گزارش جامع نیوزاز بانک پاسارگاد، با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال و افزایش مبادلات پولی و بانکی و به‌منظور رفاه حال […]

جامع نیوز: بانک‌پاسارگاد ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت فرارسیدن سال نو و آرزوی سلامت و موفقیت برای کلیه هم‌وطنان گرامی، ساعات کار شعبه‌های خود در روزهای پایانی سال ۱۳۹۳ را اعلام کرد.
به گزارش جامع نیوزاز بانک پاسارگاد، با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال و افزایش مبادلات پولی و بانکی و به‌منظور رفاه حال مشتریان، شعبه‌های بانک‌پاساگاد در تهران و شهرستان‌ها از روز شنبه مورخ ۲۳ اسفند لغایت پنج‌شنبه مورخ ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ به استثنای روز سه‌شنبه مورخ ۲۶ اسفند به طور یکسره تا ساعت ۱۸ آماده ارایه انواع خدمات بانکی به هم‌میهنان گرامی هستند. در روز سه شنبه مورخ ۲۶/۱۲/۹۳ شعبه‌های بانک پاسارگاد تا ساعت ۱۶ خدمات بانکی را به مشتریان ارایه می‌دهند.
بر اساس این خبر، شعبه‌های منتخب بانک‌پاسارگاد، در روزهای سوم و چهارم فروردین ماه ۱۳۹۴ از ساعت ۹ الی ۱۳ آماده ارایه خدمات بانکی به هم‌میهنان گرامی هستند. لیست شعبه‌های منتخب بانک‌پاسارگاد در سایت این بانک به نشانی www.bpi.ir قابل مشاهده است.
هم‌میهنان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز اطلاع‌رسانی این بانک به شماره ۸۲۸۹۰ تماس حاصل کنند.