جامع نیوز: مدیرعامل بانک سپه گفت: لازم است تا سال ۹۴ سال همبستگی بیشتر و آشتی مردم با نظام بانکی باشد. سیدکامل تقوی نژاد که در جمع خبرنگاران سخن می گفت ضمن بیان این مطلب از کلیه اصحاب رسانه خواست در جهت آشتی بزرگ و جدی بین سیستم بانکی و مردم تلاش کرده و ذهنیت […]

جامع نیوز: مدیرعامل بانک سپه گفت: لازم است تا سال ۹۴ سال همبستگی بیشتر و آشتی مردم با نظام بانکی باشد.
سیدکامل تقوی نژاد که در جمع خبرنگاران سخن می گفت ضمن بیان این مطلب از کلیه اصحاب رسانه خواست در جهت آشتی بزرگ و جدی بین سیستم بانکی و مردم تلاش کرده و ذهنیت غیر واقعی جامعه را اصلاح کنند.
رئیس هیأت مدیره بانک سپه تاکید کرد: بدلیل بانک محور بودن اقتصاد و تأمین مالی حدود ۹۰ درصد از فعالیتهای اقتصادی کشور توسط سیستم بانکی، باید واقعیت های موجود در نظام بانکی منعکس شده و از بزرگ نمایی برخی تخلفات و رویکردهای منفی بعضاً غیر مرتبط به بانکها خودداری شود تا سیستم بانکی در سایه اعتماد مردم بتواند در توسعه اقتصادی کشور نقش خود را به نحوه مطلوب ایفا کند.
تقوی نژاد اظهار داشت: از آنجایی که کشور در آستانه تحولات بزرگی قرار دارد بخش های مختلف باید همگام و همراه با این تحولات اقدام کنند.
رییس هیأت مدیره بانک سپه گفت: در سال ۹۳ تلاش بر این بود که با انتخاب مفهوم و شعار بزرگ و محوری مدیریت جهادی کارها را در عرصه اقتصادی و بانکی رقم بزنیم بر همین اساس آمادگی در زیر ساخت های اساسی انجام شد که این امر منجر به بهبود عملکرد در بانک سپه در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی شد.
وی از اصحاب رسانه خواست کنکاش بیشتر در خصوص عملکرد بانکها داشته و آن چیزی که حق سیستم بانکی است به مردم منعکس کنند.
تقوی نژاد خاطر نشان کرد: سیستم بانکی هم باید آگاه باشد که رسانه ها مانند یک سیستم مراقبتی با نگاه نقادانه کلیه امور را رصد می کند و با اطلاع رسانی درست و به موقع جامعه را در جریان عملکرد بانکها قرار می دهند.
مدیرعامل بانک سپه ضمن اعلام آمادگی نظام بانکی جهت تعامل سازنده با رسانه ها از آنها خواست مردم را نسبت به آینده و تحقق اهداف و وعده های دولت تدبیر و امید، امیدوار کنند.
تقوی نژاد جهت گیری عمده بانک سپه را در مسیر تأمین نیازهای عمومی جامعه دانست و افزود: این بانک متعلق به همه جامعه بوده و ما سال آینده متناسب با منابع خود در جهت برآورده کردن نیازهای اقشار مختلف جامعه گام برخواهیم داشت .
تقوی نژاد ضمن تقدیر از زحمات اصحاب رسانه در اطلاع رسانی، آگاهی بخشی جامعه و شفاف سازی امور عرصه های اقتصادی در یکسال گذشته و همکاری ارزشمند آنها با بانک سپه گفت: بانک سپه در سال ۹۳ با محوریت مدیریت جهادی اقداماتی مطلوب در عرصه های اقتصادی و بانکی کشور انجام داده و با تقویت زیرساختهای لازم در زمینه های مختلف از جمله نیروی انسانی، فنی و مالی خود را برای کمک هر چه بهتر به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و شرایط اقتصاد مطلوب برای دولت تدبیر و امید آماده کرده است.
وی افزود: با آماده سازی زیرساخت ها و برنامه ریزهای صورت گرفته سال ۹۴، سال جهش بزرگ بانک سپه در عرصه های اقتصادی کشور است.
مدیرعامل بانک سپه اظهار داشت: این بانک برای نقش آفرینی پررنگ در تولید کشور، میزان تسهیلات اعطائی خود به بخشهای مختلف کشاورزی، صنعتی، معدنی طی سالجاری را در مقایسه با سال گذشته ۱۰۰ هزار میلیارد ریال افزایش داد.
رییس هیأت مدیره بانک سپه خاطر نشان کرد: ده طرح بزرگ در زمینه های نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاه و سایر صنایع توسط بانک سپه تأمین اعتبار شده که امیدواریم که با راه اندازی آنها از سال آینده شاهد رشد تولید و توسعه اقتصاد کشور باشیم.