​ جامع نیوز:بانک صادرات ایران در آستانه فرا رسیدن نوروز به منظور خدمات رسانی مطلوب تر به مشتریان، زمان فعالیت شعب کشیک خود در روزهای پایانی سال ٩٣و ایام تعطیل نوروز سال ٩۴ را اعلام کرد. به گزارش جامع نیوزاز بانک صادرات ایران، این بانک در جهت رفاه حال مشتریان و هموطنان تعداد ۶١۵شعبه خود […]


جامع نیوز:بانک صادرات ایران در آستانه فرا رسیدن نوروز به منظور خدمات رسانی مطلوب تر به مشتریان، زمان فعالیت شعب کشیک خود در روزهای پایانی سال ٩٣و ایام تعطیل نوروز سال ٩۴ را اعلام کرد.
به گزارش جامع نیوزاز بانک صادرات ایران، این بانک در جهت رفاه حال مشتریان و هموطنان تعداد ۶١۵شعبه خود را به عنوان شعب کشیک ایام پایانی سال٩٣ اعلام که ساعت فعالیت آنها در تهران از روز شنبه ١۶/١٢/٩٣ از ساعت ٣٠/٧ الی ۴۵/١۶ و در سایر شهرستانها از ساعت ١۵/٧ الی ٣٠/١۶ تعیین نموده و بر اساس این گزارش کلیه شعب این بانک از تاریخ ٢٣ اسفندماه بر اساس برنامه زمان بندی شده در تهران از ساعت ٣٠/٧ الی ٣٠/١٧ و در شهرستانها از ساعت ١۵/٧ الی١٧ به مشتریان خدمات ارایه می نمایند.
شایان ذکر است این بانک به منظور ارایه خدمات مطلوب و رفاه حال مشتریان تمهیداتی برای روز جمعه ٢٩ اسفندماه ٩٣ در نظر گرفته و شعب کشیک این بانک از ساعت٩ الی ١٣ مهیای خدمات دهی به مشتریان می‌باشند و در روزهای ١، ٢و ٣ فروردین ماه سال ٩۴ نیز نیز تعداد ٣٣۴ شعبه کشیک از ساعت ٩ الی ١٢ در سراسر کشور آماده ارایه خدمات بانکی به هموطنان هستند.
همچنین درجهت ارایه خدمات به هموطنان تمهیدات ویژه ای برای استانهای مسافرپذیر در نظر گرفته شده و شعب کشیک این بانک در روز چهارشنبه ١٢ فروردین ٩۴ از ساعت٩ الی١٢ مهیای خدمت دهی به مشتریان می باشند.
گفتنی است کلیه مشتریان این بانک می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر از خدمات شعب با مرکز صدای سپهر ٠٩۶٠٢ تماس و یا به سایت این بانک به نشانی www.bsi.ir مراجعه نمایند و برای انجام امور مالی خود از ابزارهای الکترونیکی همچون خودپردازها ، دستگاه‌های pos ، همبانک، بانکداری اینترنتی و… این بانک بهره ببرند.

پرینت خبرپرینت خبر