جامع نیوز:بانک شهر به عنوان “سازمان شنوا “، در دومین دوره کنفرانس روش‌های پیشرفته و کاربردی در روابط عمومی ، مورد قدردانی قرار گرفت . به گزارش جامع نیوز، لوح سپاس ” سازمان شنوا” در دومین دوره کنفرانس روش‌های پیشرفته و کاربردی در روابط عمومی، به مدیر روابط عمومی بانک شهر اهدا شد . در […]

جامع نیوز:بانک شهر به عنوان “سازمان شنوا “، در دومین دوره کنفرانس روش‌های پیشرفته و کاربردی در روابط عمومی ، مورد قدردانی قرار گرفت .
به گزارش جامع نیوز، لوح سپاس ” سازمان شنوا” در دومین دوره کنفرانس روش‌های پیشرفته و کاربردی در روابط عمومی، به مدیر روابط عمومی بانک شهر اهدا شد .
در متن این تقدیرنامه ، ” سازمان شنوا” به عنوان سازمانی معرفی شده است که ضمن بستر سازی برای شنیدن صدای مردم (مخاطبان)، بسترهای لازم را برای این منظور فراهم می‌کند و عملا برای تکریم افکار عمومی اهتمام می‌ورزد.
بر این اساس، دبیرخانه دومین دوره ” کنفرانس روش های پیشرفته و کاربردی در مدیریت ارتباطات و معرفی سازمان‌های شنوا” ، با رای داوران و در راستای تقدیر از تلاش‌های انجام گرفته در راستای شنیدن صدای مردم و ذینفعان، ” لوح سازمان شنوا” را به پاس قدردانی از اهتمام بانک شهر، به مدیر مرکز روابط عمومی این بانک اهدا کرد .
بر اساس این گزارش، این لوح تقدیر، از سوی پرفسور باقر ساروخانی به عنوان دبیر کمیته علمی و هوشمند سفیدی به عنوان دبیر کنفرانس ، به دکتر فرشاد فخیمی اهدا شد .