جامع نیوز: آیین معارفه “روح الله خدارحمی، عضو جدید هیئت مدیره بانک کشاورزی” ، بعدازظهر امروز بیست و سوم اسفندماه با حضور دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این بانک، اعضای هیئت مدیره، مدیران امور و رؤسای ادارات برگزار شد. به گزارش جامع نیوز به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در […]

جامع نیوز: آیین معارفه “روح الله خدارحمی، عضو جدید هیئت مدیره بانک کشاورزی” ، بعدازظهر امروز بیست و سوم اسفندماه با حضور دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این بانک، اعضای هیئت مدیره، مدیران امور و رؤسای ادارات برگزار شد.
به گزارش جامع نیوز به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در این مراسم دکتر شهید زاده ضمن اظهار خرسندی از حضور مجدد روح الله خدارحمی در بانک کشاورزی گفت: ورود خدارحمی به مجموعه بانک کشاورزی، زنجیره مدیریت این بانک را تکمیل می کند . وی افزود: خدارحمی شخصی مبتکر و خلاق است و سوابق کاری وی نشان میدهد که برداشت صحیح از زمان و مکان ، وفاداری به سازمان، شایسته سالاری و مدیر پروری از خصوصیات بارز ایشان است .
دکتر شهیدزاده در بخش دیگری از سخنان خود، مدیران نظام بانکی علی الخصوص مدیران بانک کشاورزی را جزء مدیران خلاق و فرهیخته نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار امیدواری کرد بازگشت روح الله خدارحمی سرعت پیشرفت در بانک کشاورزی را مضاعف کرده و با استفاده از ابتکارعمل و انتقال تجربیات وی، شاهد غنی شدن آینده بانک از لحاظ مدیریتی باشیم.
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی در سخنان خود ضمن تاکید بر اهمیت خلاقیت و نوآوری در بقا و پیشرفت سازمان ها گفت: در سازمان های امروزی، مدیران خلاق، سازمان های خلاق و کارکنان خلاق اضلاع مثلث خلاقیت را تشکیل می دهند و ساختار سازمانی مناسب ، حمایت ، پشتیبانی و تشویق کارکنان توسط مدیران ، عناصر اساسی پرورش خلاقیت کارکنان هستند.
وی تصریح کرد: مقاومت سازمان ها در مقابل تغییر و تحولات جهانی و منطقه ای موجب حذف آنها می شود و جریان نوجویی و نوآوری همچون جنبشی آشکار و پنهان، روش های ناکارامد و کهنه را در هم می شکند و بنایی نو و مستحکم را ایجاد می کند.
مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: در فضای مکانیزه و ماشینی امروز، کارکنان نیاز دارند که شخصیت آنها مورد توجه و قدردانی قرار بگیرد زیرا نسل جدید کارکنان به روابط مثبت و محیط کاری مناسب بیشترین اهمیت را داده و بالاترین بازخورد را نشان می دهند.
بر اساس این گزارش، محمدرضا پیشرو مدیرعامل بانک سینا و مدیر عامل اسبق بانک صادرات نیز از جمله میهمانان این مراسم بود.