جامع نیوز:شرکت سامسونگ الکترونیکس در نمایشگاه (ISE 2015) اروپا که بزرگ‌ترین نمایشگاه بین‌المللی راهکارهای تجاری این قاره است، از تکنولوژی و راهکارهای تجاری نمایشگر‌های خود رونمایی کرد. راهکارهای الهام‌بخش و پیشروی سامسونگ برای طیف وسیعی از صنایع و کسب و کارها بهینه شده‌اند. این محیط‌ها شامل فروشگاه‌ها، دفاتر اداری و هتل‌ها هستند. سامسونگ با شعار […]

جامع نیوز:شرکت سامسونگ الکترونیکس در نمایشگاه (ISE 2015) اروپا که بزرگ‌ترین نمایشگاه بین‌المللی راهکارهای تجاری این قاره است، از تکنولوژی و راهکارهای تجاری نمایشگر‌های خود رونمایی کرد.

راهکارهای الهام‌بخش و پیشروی سامسونگ برای طیف وسیعی از صنایع و کسب و کارها بهینه شده‌اند. این محیط‌ها شامل فروشگاه‌ها، دفاتر اداری و هتل‌ها هستند. سامسونگ با شعار «گام بعدی نوآوری» چشم‌انداز خود را برای آینده از طریق محصولات نوآورانه‌ای نظیر نمایشگر‌های دیجیتال فضای بیرونی، ویدیو وال (Video wall) و نمایشگرهای دیجیتال ال‌ای‌دی (LED) ترسیم کرده است.

تمرکز سامسونگ بر راهکارهای بدیع، یکپارچه و جذاب در تمامی زمینه‌های مربوط به نمایشگرهاست. نمایشگرهای دیجیتال فضای بیرونی و نیمه بیرونی (OMD and OHD Series SMART Signage)، برای آسان کردن فعالیت صاحبان تجارت، در ارسال پیام‌ها و تصاویر درخشان در شرایط مختلف، از طریق نمایشگر‌های LED BLU که بسیار چشم‌گیر و دارای مصرف بهینه انرژی هستند، طراحی شده‌اند. همچنین در این نمایشگاه، سامسونگ از تکنولوژی نوآورانه و جدید «تنظیمات ویدیو وال در کارخانه» و فناوری (Color Expert) که میزان در معرض دید بودن ویدیووال را افزایش می‌دهد، رونمایی کرد. این فناوری از طریق میزان‌سازی پیشرفته در کارخانه، سخت‌افزار پیشرفته رنگ و یک ابزار استثنایی تنظیمات کاربر، تصویری با کیفیت تأثیرگذار و قابلیت‌های پیام‌رسانی با نمایشگرهای دیجیتال هوشمند و بزرگ سامسونگ را امکان‌پذیر می‌کند.

در کنار این تکنولوژی‌های نوآورانه، نمایشگر دیجیتال ال‌ای‌دی ۱.۱mm pixel pitch سامسونگ با رزولوشن Wide Quad High Definition 133 اینچ پیوسته (تعداد پیکسل ۱.۵ برابر بیشتر از مدل‌های تمام اچ‌.دی) نیز به نمایش درآمد که تجربه‌ای متفاوت را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد. این نمایشگر دیجیتال جدید در اندازه‌ها و کیفیت‌های مختلف در دسترس است تا نیازهای مشتریان را در فروشگاه، شرکت‌ها، صنعت حمل‌و‌نقل و محیط‌های رسانه‌ای برطرف سازد./