جامع نیوز:طرح تولید نان مسطح در نجف اشرف به منظور تامین نان مورد نیاز زائران حرم علوی راه اندازی می شود. به گزارش جامع نیوزاز ستاد بازسازی عتبات عالیات، بر اساس انعقاد تفاهم نامه ای بین ستاد بازسازی عتبات عالیات تهران و ایرانیان خیر مقیم آلمان با هدف تولید نان بادوام و باکیفیت در نجف […]

جامع نیوز:طرح تولید نان مسطح در نجف اشرف به منظور تامین نان مورد نیاز زائران حرم علوی راه اندازی می شود.

به گزارش جامع نیوزاز ستاد بازسازی عتبات عالیات، بر اساس انعقاد تفاهم نامه ای بین ستاد بازسازی عتبات عالیات تهران و ایرانیان خیر مقیم آلمان با هدف تولید نان بادوام و باکیفیت در نجف اشرف برای خدمات دهی به زائران، ماشین آلات تولید نان مسطح در نجف تامین، نصب و راه اندازی می شود.

بر اساس این تفاهم نامه هزینه این واحد تولید نان که مطابق با استاندارد های پیشرفته در مدت یک سال اجرا و راه اندازی می شود، به صورت تبرعی و مشارکت مردمی تامین خواهد شد.

این واحد تولید نان انواع نان تافتون، لواش و سنتی ایران را با کیفیت بالا و دوام طولانی و ظرفیت روزانه۵۰ هزار نان پخت و عرضه می کند.

لازم به ذکر است جمعی از خیرین ایران و آلمان که تامین و تجهیز و راه اندازی این واحد تولید نان را متقبل شده اند، نظارت بر بهره برداری از آن را هم بر عهده خواهند داشت.